Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, februari 20, 2007

Tracks Of The Day

Ik heb weer vanalles vandaag. Dus geen gezeik en lekker downen die shit.

Sai is de shit. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het origineel iets doper vind dan de remix, omdat de verses van The Game en B.G. net niet toppie zijn. Maar toch een leuke line-up voor een remix.

Niet te verwarren met J-Ro, je weet wel die partner van E-Swift en Tash bij Tha Liks. Deze J.Ro rapt niet maar zingt. Lekker nummertje al zeg ik het zelf.

Weer een track van Chris. Deze mag ik wel, klinkt lekker en niet over de top. Ik denk dat we nog wel wat meer gaan horen van mr. Deshield.

Al tijden hoor ik goede dingen over Begetz, maar ik had nog niets concreets muzikaals gehoord. Hier dan een nieuwe track met AZ, welke optreedt als fatherfigure en Half-A-Mil die ook weer eens opgetrommeld is. Het album komt binnenkort en heet: AZ presents Begetz - Ghetto Pass LP.

Oke, het is officieel. Prodigy is het kwijt. Un Pacino en Alchemist redden wat er te redden valt, aangezien Pee zijn uiterste best heeft gedaan zo inspiratitieloos mogelijk te rappen. Ik zet mijn geld op Havoc voor de komende periode.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Een paar weken geleden stond Wonder Woman van Trey Songz bij de tracks van de dag, wordt dit een single en dan evt. met clip?
Ben niet zo op de hoogte van 't r&b wereldje.
bvd.

februari 21, 2007 11:52 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nummer van J.Ro was eerder agepost onder de naam Jrome - Against the wall. welke is het nu?

februari 21, 2007 12:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

site met de releases van 2007,

http://www.hhnlive.com/features/more/195

februari 21, 2007 3:54 p.m.  
Blogger Nykro said...

@ RJ
Wonder Woman wordt de eerste single van het album Trey Day. Er komt ook een video van met hoogstwaarschijnlijk Christina Millian als Trey's geliefde.

@ Anonymous #1
Ik heb geen idee, ik ga kijken of ik het kan uitzoeken.

@ Anonymous #2
Thanks!

februari 23, 2007 3:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lauw man, die track is te fijn.

februari 24, 2007 5:09 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

iemand daar?

februari 26, 2007 11:40 p.m.  
Blogger Nykro said...

Waar?

februari 27, 2007 2:31 a.m.  

Een reactie posten

<< Home