Da Shanty: Tracks Of The Weekend Image Hosted by ImageShack.us

zaterdag, februari 17, 2007

Tracks Of The Weekend

Ik heb weer een hoop stash binnen gekregen en aangezien ik toch ziek op de bank lig, kan ik maar net zo goed wat uppen. Om het weekend mee door te komen, dit keer met enige dank aan HoekieJr en DJ SkillsGuy

B.Cox weet nog steeds maar een paar noten in een nummer te gooien, want ook deze track lijkt veel op de vorige maar toch maken Jonhta en natuurlijk Mary een hele hoop goed. Ik had de track ook al onder de titel Hood Love maar Me And You schijnt toch de juiste titel te zijn.

Bobby is terug met zijn oude beatvriendjes Tim & Bob. Voor de zwoele slowjam komt hun bekende geluid weer naar boven, maar ik moet zeggen dat die warme zomerse gevoel ook het beste bij Bobby V. past.

De man waar het NextSelection van Ryan Leslie allemaal mee begon. Helaas overshadowed door Cassie en ook nog eens geheel onterecht. Nu maar hopen dat er snel weer wat meer werk van Corey uitkomt.

Na deel 1 en 2 nu ook deel 3. En volgens Avant zelf is deze voor de dames. Ik vind het wel lekker klinken, maar vind Avant eigenlijk altijd wel heel smooth.

Weer een nieuwe track van Jay Sean. En weer een lekkere. Ik begin deze R&B Hindoe toch steeds meer te waarderen.

Jae, de man die Bad Boy´s Da Band niet haalde, komt fris op deze track met Remy. CornaBoyz droppen weer een dikke beat en het geheel klopt.

Ik vond dat album van Pretty Ricky echt dikke bagger. 1 track was wel redelijk en dat was On The Hot Line. Zie hier de remix met the fucking bawz Rick Ross. Sorry voor die DJ-tag.

Nieuwe track van de Boyz N Da Hood. Jeezy heeft je mannen verlaten, maar nog steeds komen ze lekker grimey.

Ik weet niet of het wel de remix is, of dat er een verse van Young Jeezy bij het origineel is toegevoegd. Vind het wel erbij passen en het maakt voor mij de track nog dikker, helaas dat er nog een DJ-Tag op zit.

Dan heb ik ook nog een hele lading onbekende artiesten. De meeste nog unsigned en niet altijd in hele goede quality, maar het is ook maar om aan te geven wat er nog allemaal aan kan komen in de nabije toekomst. Laat maar even in de comments weten wat je er van vind, ik zelf ga voor Sean Hall, Jrome en Lavell Evans.


Dat was het weer. Check ook die Limpy tribute die we straks gaan posten.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jrome - Against The Wall
Sean Hall - Sex In The Morning
Doni - Just Leave (prod by Darkchild)

dope tracks

februari 17, 2007 10:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

de track met Avant & Loon, beat is origineel van MC Solaar "Illico Presto"

februari 18, 2007 12:14 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

volgens my is Jay Sean een pakistaan..
en die vinden het volgens mij ook niet leuk om voor hindoe uitgemaakt te worden..

februari 18, 2007 11:35 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

EYo je post zijn echt DOPE... kijk 2 keer per week of je nwe tracks hebt en je doet het elke keer hehe....

alleen hey...die track van avant komt van private room, ze vorige cd niet van director

februari 18, 2007 2:31 p.m.  
Blogger Seven30 said...

@steelo...het is niet je, maar jullie...en we proberen iedere dag te posten..

februari 18, 2007 5:01 p.m.  
Blogger Seven30 said...

en @ Anonymous....Jay Sean is een Indier, geen Pako...

februari 18, 2007 5:05 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

die Bobby V track is behoooorlijk oud LOL
volgens mij leftover van ze eerste album

maar toch big-up as usual boys!

februari 19, 2007 1:09 p.m.  

Een reactie posten

<< Home