Da Shanty: Monday: Timbo Xclusives XI Image Hosted by ImageShack.us

maandag, augustus 14, 2006

Monday: Timbo Xclusives XI

Voorlopig de laatste Timbo Exclusive. Wat ik voortaan op de maandag zal posten is nog een raadsel, maar ik vind wel wat. Omdat het de laatste keer is post ik vandaag echt wat exclusieve tracks. Deze tracks zijn zover ik weet niet op een album verschenen en hoogstens op single verkrijgbaar.


Attitude ft. Six 2 & Timbaland - Mean Walk
Attitude, Six 2 en Timbo hebben plannen om samen een groep te vormen. De naam voor de groep is nog niet bekend, maar de sound zal wel als deze track moeten gaan klinken.

Attitude ft. Timbaland - For Free
Attitude heeft inmiddels al een stuk of 10 tracks met Timbaland gedaan, maar de meeste kwamen alleen uit op mixtapes. Waar deze vandaan komt weet ik niet, maar het zou best een single kunnen zijn geweest. Hoedanook een lekkere track, met Tim die wederom een Indiaas sampletje heeft gebruikt.

Black Russians ft. Timbaland - We Gon' Get It
Hier kan ik vrij weinig info verder over geven, aangezien ik de Black Russians niet ken en blijkbaar Google ook niet. Dat maakt deze track ook meteen extra exclusief. Want deze is behoorlijk hard to find.

Dirtbag - Here We Go
Deze track is afkomstig van de soundtrack van Take The Lead. Een vrij onbekende film als je 't mij vraagt. Onbekend of niet, deze track is dik. Die beat is gewoon te ziek. Duidelijk een van mijn all time favo Timbo producties.

Mad Skillz ft. Timbaland - Together
Uit de tijd dat Skillz nog Mad Skillz heette. Het nummer is afkomstig van de Ghost Writer/Together EP.

Noreaga ft. Nature & John Doe - 4 The Minute
Een track uit 2004, maar jammer genoeg is ie nooit op een album verschenen. Heerlijke N.O.R.E. track, met een dope featuring van Nature en D.O.E..

Noreaga ft. Timbaland - Get Down
Eigenlijk hetzelfde verhaal als hierboven, ook een track uit 2004 en alleen verkrijgbaar als single.

Petey Pablo ft. Raje Shwari - Country Style
Dit nummer zou op Petey's Still Writing in My Diary: 2nd Entry album komen, maar is uiteindelijk er niet op verschenen.

Queen Latifah - Go Head
Dit is een Timbo co-production. Met wie weet ik nog steeds niet, maar ik schat op Queen Latifah zelf of Big Tank. Wie weet hebben ze er alle drie aan gewerkt.

Raje Shwari ft. Timbaland - Indian Style
Raje voor het eerst min of meer solo. Hier en daar hoor je de bekende Timbaland ad-libs. En uiteraard kon hier de typische Indiaase sound niet ontbreken.

Rell ft. Jay-Z - It's Obvious
Tering dope track is dit! Rell, de voormalig zanger van Roc-A-Fella, zou ooit met een album komen. Ik heb er nooit meer iets van vernomen, maar ik kan me niet voorstellen dat deze track er niet op zou staan dan.
Ric-A-Che - Lil' Bro
Deze track staat wel een album, namelijk op het album van detroit rapper Ric-A-Che. Lack Of Communication heet het, en dat is denk ik ook wat er met het album is gebeurd. Niet echt lekker gepromoot dat album als je het mij vraagt. De track Lil' Bro heeft mij namelijk bereikt omdat het een single is geweest.

Sincere ft. Timbaland - Party
Ik heb het nummer al enkele jaren, maar ik weet er verder nog steeds niks over. Hij klinkt dope en zou zo op Indecent Proposal kunnen staan qua sound.

Sincere ft. Timbaland - What
Single release van Sincere. En net als de Dirtbag track behoort deze tot mijn favo's. Weer die beat die het doet!

Six 2 ft. Attitude - Litz Git Hygh
Nog een voorproefje van de aankomende groep van Timbaland.

Slum Village ft. Ms. Jade & Raje - Disco (Timbaland Remix)
De track is niet zo hard to find, maar de juiste versie wel. Er zwerven namelijk nogal wat 'verkeerde' versies rond. Dit is de echte, officiele remix van Disco.

Southernair All-Stars ft. Timbaland - I Believe
Een oude track, maar ook echt hard to find. Ik heb er enige jaren naar gezocht. En dit is misschien wel daarom ook een de dopeste Timbo's die ik heb.

Tank ft. Timbaland - I Love Them Girls (Part 2)
Nog een redelijk recentelijke track van R&B-zanger Tank. Lekker catchy refrein en heerlijke Timbo drums. Wat wil je nog meer?

Niets meer dus! Genoeg Timbo's gedropt de afgelopen weken. Volgende week wat nieuws op maandag...


1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

propz, dope shit hier

augustus 15, 2006 7:53 p.m.  

Een reactie posten

<< Home