Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, augustus 22, 2006

Tracks Of The Day

Een mooie R&B post vandaag. Ik had ook wel Alchemist en Swollen Members tracks, maar dat is niet echt mijn ding.. Mag Nykro morgen doen of zo;)

Ruben Studdard - Come Check Me Now
De American Idol winnaar komt terug met de eerste single van zijn nieuwe Album. Dit keer in een Caribbean vibe.

One Chance - Private (prod by Ryan Leslie)
Lekkere uptempo track van R-Les. Die boys van One Chance komen er wel.

One Chance - Nuborn (lees de EDIT)
Nog een track van Usher's mannen, dit keer een mid-tempo joint. Ik zie ze volgen in het ATL-rijtje van 112 en Jagged Edge.

EDIT: Ik werd net gelukkig gecorrigeerd. Dit is niet de groep One Chance, maar het gaat om Nuborn - One More Chance...sorry..

Brooke Valentine ft. Dem Franchize Boys - Pimped Out
Brooke is niet alleen kapot Nasty en Lekker, maar kan ook nog eens goed zingen. Dit keer wordt ze bijgestaan door het So-So-Def 4-tal van DFB, op weer een typische Dirty South Snap Music Track.


Zo dat is dat. Nu ga ik Prison Break Season 2 Episode 1 kijken en als je een link voor die torrent wil moet je maar een comment posten ;P

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ejow, chille muziek die je dropt. zou je ook n keer wat pokoes van bone thugz kunnen uploaden?

augustus 23, 2006 1:19 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leave those Bone thugzz guys alone bro ...
Over and done with

augustus 25, 2006 9:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Home