Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, augustus 23, 2006

Tracks Of The Day

Ik heb me weer enkele dagen in moeten houden met het posten van dope tracks. Simpelweg omdat Seven30 daar al mee bezig was. Eindelijk mag ik dan los. En ik heb echt dope shit al zeg ik het zelf.

Dj Real ft. Pablo Fierro - Elo Bario
Ik hoorde de track bij 3Voor12XL, daar was Dj Real te gast. Inmiddels ben ik hard gaan zoeken en heb wat gevonden. Heerlijk nummer dit. Toch nog een beetje zomer in Augustus!

Dynasty - Come Holla At Me
Nieuwe track van de girls van Dynasty. Een beetje een sweet song, maar toch ook wel lekker.

Grahmz - Eyes On You (prod by Supaproducer L.O.S.)
L.O.S. werkt o.a. ook met Dynasty. Dit is een nieuwe artiest waar L.O.S. mee aan de slag is. Dope shit!

Paula DeAnda ft. Lil' Wayne - Easy
En de track die ik al weken heb, maar steeds in een bagger kwaliteit. Nu dan eindelijk de volledige juiste versie van het meisje van 16. Ondanks haar jonge leeftijd, verwacht ik heel wat van het album. Zeker als je dit soort tracks erop hebt staan.