Da Shanty: Wednesday: Classic Vids XIII Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, augustus 23, 2006

Wednesday: Classic Vids XIII

Vanwege technische problemen bij Seven30, heb ik de eer om eens een wednesday video te posten. Ik zie 't zelf meer als een plicht overigens, want ik kick namelijk niet enorm op videos. Dus heb ik besloten om er maar meteen een beetje misbruik van te maken en een x-rated video te droppen. Want dat soort videos vind ik eigenlijk dan weer wel leuk...

Dj Quik heb ik altijd weten te waarderen en daarom kies ik een vid van hem. De track is van, z'n nog steeds best verkochte album ooit, Quik Is The Name uit 1991! Dus met recht een classic te noemen. Als ik zeg dat de titel 'Sweet Black Pussy' is, dan dient dat verder geen uitleg over het hoe en wat... Just check it out and enjoy (maar niet te veel he).



Dj Quik - Sweet Black Pussy (X-Rated)

Ok dan, hier nog de twee andere singles van het album.



Dj Quik - Tonite




Dj Quik - Born And Raised In Compton