Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

vrijdag, september 29, 2006

Tracks Of The Day

De kermis is vertrokken en morgen vertrekt het circus ook. Want Bruticus en Seven30 gaan met de rest van de beesten naar ARUBA BABY! Stelletje nichten....

Ik zou eigenlijk meegaan, maar ik kon natuurlijk DaShanty niet onbeheerd achterlaten. Dus de komende 2 weken, heb ik de zooi in handen. En aangezien ik maar 2 handen heb, moet je niet van mij verwachten dat alle post er zijn, dan wel op tijd. Ik ga in ieder geval mijn best doen!

Akon ft. Booba - Gun In Hand
Akon met franse MC Booba. Afkomstig van Akon's album Konvicted.

Black Buddafly - Lucky Night
Nieuw geluid van Black Buddafly. Een tijdje geleden dropte ze enkele tracks en toen bleef het akelig stil. Maar nu zijn er weer 2 gelekt, dus ze zijn nog druk bezig met het album.

Bruze - So Easy (prod by The CornerBoyz)
Leuke slowjam van Bruze (whoever that may be). CornerBoyz verzorgen die zoete sound.

C Ride ft. Dre - P P Pushin (prod by Cool N Dre)
C Ride komt met die Rick Ross shit. Deze beat zou zo op Port Of Miami kunnen staan. En daarom is de track eigenlijk best lekker.

Fantasia - When I See U
Weer een Fantasia track. Deze vind ik ook nog eens ernstig sweet. Tering....klaaaaar!

Hot Rod - Roll With Me
Na Be Easy met Mary J. Blige en de featuring op 50 Cent's Damn I Want You, weer een nieuwe track van Hot Rod. Knallertje hoor!

Kalenna - Ridin' Real Slow (prod by CornerBoyz)
Kalenna is ook een songwriter die eieren voor haar geld kiest. Na nummers voor J.Lo, Jill Scott en Christina Millian geschreven te hebben, komt ze zelf met muziek. En goed ook!

Omarion - Obsession (prod by The Neptunes)
Nog een nummer van 21. Neptunes hebben het weer op de eenvoud gegooit, na een paar keer is het wel een ok track. Alleen raakt Omarion in het refrein niet alle noten even lekker heb ik de indruk.

Tasha ft. Clipse - So Sick (prod by Darkchild)
En DE track van de avond is deze van Tasha. Ze zit bij het label van The Neptunes, Star Trak Entertainment. En het is dat Rodney zelf Darkchild zegt, anders zou het zomaar doorgaan als een Neptunes beat. Oh ja wat het voor mij echt afmaakt is de bridge! Die doet!!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Weh, jammer van die hoge stem van Tasha.

september 30, 2006 11:04 p.m.  
Blogger Nykro said...

Word rj, maar na een paar keer horen vond ik het wel ok eigenlijk.

september 30, 2006 11:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home