Da Shanty: Wednesday: Classic Vids XV Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, september 07, 2006

Wednesday: Classic Vids XV

Ja ik weet dat het al donderdag is...het wilde niet echt lukken met mijn verbinding...Daarom ook geen New Artist post...ik zal wel even wat hele dikke tracks of the day posten...

Maar voor nu...de classic

Voor de klassieker van deze week wil ik het over een Femcee hebben, je weet wel een female MC. Maar dan niet over de bekende chicks als MC Lyte, Queen Latifa of Salt-N-Pepa, maar over een dame die jullie, zeker als jullie van mijn leeftijd (23) zijn, moeten kennen.

Om in die 2Unlimited vibe te blijven breng ik jullie vandaag Leila K.
Vanochtend, toen in ik de car op weg naar mijn werk ging, hoorde ik op de radio de track waar ik de eerste vid van wil posten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna vergeten was dat het een Leila K nummer was, maar ik denk dat jullie deze nog wel kennen. Leila is een nu 35 jarige Zweedse van Marokkaanse afkomst en werd in 1989 ontdenkt door Rob 'N Raz...de eerste track was meteen een hit:

Rob 'N Raz ft. Leila K - Got To Get It


En ik kan natuurlijk niet eindigen zonder de track waar iedereen haar van kent..

Leila K - Open Sesame


Have fun..