Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

maandag, oktober 09, 2006

Tracks Of The Day

We zijn er weer! Er zitten nog wat 'oudere' tussen, die vorige week al gepost hadden moeten worden. NJoy!
Miami blijft het doen! Casely komt met z'n Boom Boom Boom erg dope. Ik geloof dat deze track afkomstig is van z'n album I'll Be, dat binnekort moet uitkomen.
Blijkbaar een oudere track...Shit happens. Maar toch Put Me On is gewoon lekker!
Cynthia Lissette, een 19-jarige latina uit Brooklyn die gedreven is om succesvol te zijn. Ze heeft inmiddels aanbiedingen uit de modellenwereld en de filmindustrie. Maar voorlopig lijkt het zingen te gaan worden.
*EDIT* Blijkbaar geen Rich Harrison, en ook nog eens een beat die al eerder is gebruikt door Chanj.
Chanj - Thinkin thanks to IllMattie.
Hij is al ff gelekt, maar ik moest hem toch ff posten. Ik heb het al heel lang helemaal gehad met G-Unit, maar deze track vind ik dan toch wel weer dope.
The return of Jigga. Is in 1 woord matig te noemen. Ik had heel wat gruwelijkers verwacht. Het ligt niet aan de track, want die is wel ok. Maar dit is niet echt een come-back track.
Ik weet eigenlijk helemaal niks van deze track. Wie de producer is? Wie ATM is? Ik weet niet eens hoe oud dit eigenlijk is...
Deze track wou ik vorige week al posten. Super dikke shit! Op internet staat de track overal getagged als Sterling ft. Pow Wow. Maar hier op DaShanty is het gewoon Paul Wall!!

Ik geloof dat alles lekker is aan Dalia Raiyen. Dat Jadakiss op de track meedoet is eigenlijk nog overbodig, want ik verwacht dat ze er alleen ook wel komt.

4 Comments:

Blogger Nykro said...

Regel me die Thinkin dan eens ;)

oktober 09, 2006 11:00 p.m.  
Blogger Nykro said...

Thanks!
Ik zal eens kijken of het te achterhalen is.

oktober 10, 2006 1:09 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Chanj is origineel .. die is er al tiiiiijjjden .. geen rich harrisson trouwens ..

En die latif staat gewoon op z'n album uit 2003

oktober 10, 2006 7:58 p.m.  
Blogger Nykro said...

^^Thanks voor de feitjes.

oktober 10, 2006 10:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home