Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, oktober 10, 2006

Tracks Of The Day

Rare toestanden hier zeg. Ik weet gewoon niet meer of nummers weken of maanden oud zijn of gloednieuw. Normaal kon ik het vrij simpel zien omdat ik de track dan al had. Maar momenteel zijn het allemaal nieuwe tracks op m'n schijf. Dus het zou best kunnen dat er hier en daar nog een 'ouder' nummertje bij zit.

Oeeeh, sweet hoor. Zover ik weet is dit gloednieuw spul van Carl Thomas!


And another one...Tim & Bob weer met die typische drums en Chico die het wat rustiger aan gaat doen. Weer een lekker nummer hoor!

Afkomstig van Jibbs album Jibbs Feat. Jibbs. Lekker grimey en dirty.
De eerste single van Mario's nieuwe album: Mario Barrett - Effortless. 28 November wordt het album verwacht in de stores.
Nieuwe shit van Bleek! Alhoewel nieuw, de track stond een tijdje terug al op een mixtape. Het zou goed kunnen dat deze versie er ook vanaf komt. Maar ik hoor in ieder geval geen DJ.
Een beetje een gare track van Snoop's album The Blue Carpet Treatment. Maar dit lijkt me weer zo'n nummer dat na veel airplay het wel eens goed kan gaan doen.
Ik weet het niet wat het is met dit nummer. De beat is dope, dat is duidelijk. Maar de ene keer voel ik de track wel, en 5 minuten later ineens niet. Check het zelf maar.
Die XL mag ik wel. Altijd lekkere beats, en de rest klinkt ook zeer ok. Deze doet het zwaar!
Dit is een blijvertje in mijn playlist de komende maand. Erg aanstekelijk refrein voor 4 MC op 1 track. En de rest bounced gewoon!!