Da Shanty: Wednesday: Classic Vids XX Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, oktober 25, 2006

Wednesday: Classic Vids XX


Zoals jullie misschien wel weten ben ik een video man. Ik kick op vids, vind het dope hoe een sfeer gecreeerd kan worden die bij een nummer past. Ik zoek ook altijd naar de nieuwste vids, en zit vaak te wachten tot er weer een nieuwe uitkomt.

Gisteren werd ik blij verrast met de release van Wamp Wamp van Clipse ft. Slim Thug. Dit is toch wel de harste track van het jaar (samen met Rick Ross - Hustlin).
De clip was gewoon dope. Geen poespas...gewoon lauw zijn op het strand, met lekker wijven.
Ik zal em jullie dan ook niet onthouden:


Maar dit heet classic vids, dus om die vibe van Clipse te blijven zal ik ook wat ouder materiaal droppen. En dan niet Grindin' wat voor vele de eerste Clipse single was, maar de werkelijke eerste single.

The Funeral kwam uit in 1998 op Elektra Records. De track is natuurlijk een Neptunes productie (misschien wel een van hun dikste ever) en zou verschijnen op het album Exclusive Audio Footage uit 1999. Echter dit album is nooit officieel gereleased. Mocht je het willen hebben, het is te vinden op internet.
The Funeral is echt een dope vid, met die maskers en zwarte verf. Je ziet zelfs een cameo van The Neptunes en Kelis van een jaar of 7 geleden. Enjoy.


En vooruit...Ook Grindin' dan maar, omdat die track zo dik is.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nice drop, ik wist niks van een unreleased album van the clipse thnx voor de info!
Ben hem nu aan het binnenhalen.

P'z

oktober 25, 2006 8:52 p.m.  
Blogger Seven30 said...

You're Welcome newbie ;)

oktober 25, 2006 9:24 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

daaaaaaaamn.

heerlijke clip.
netjes, simpel en toch weer shiney als altijd

wacht met smart op HHNF!!

keep up the good werk mennn.

k zit elke dag wel te leechen van jullie site!

1 Davide

oktober 26, 2006 10:25 a.m.  

Een reactie posten

<< Home