Da Shanty: Algerino Exlusive! Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, november 29, 2006

Algerino Exlusive!


Begin Augustus had ik al een track van de mixtape gedropt en beloofd om jullie ervan op de hoogte te houden. De tape is nu dan eindelijk ook uitgekomen.

Voordat ik inhoudelijk verder ga over deze tape, wil ik eerst even iets verduidelijken. Gister vermeldde Seven30 dat ik er op tegen ben om tracks te posten van eigen bodem. Hier wil ik wel iets aan toevoegen. Ik ben er op tegen simpelweg omdat ik de Nederlandse scene wil promoten en niet wil tegenwerken. Dus als ik hier dan wel iets drop, dan is dat met toestemming van de uitvoerende artiest, platenmaatschappij of andere rechtshebbende.

Maar goed, verder op de orde van de dag. Staatsvijand Nummer 1 van Algerino is echt een hele dikke mixtape geworden. Ik had er al wat tracks van gehoord, en nu ik het complete schijfje heb beluisterd, kom ik toch wel tot de conclusie dat dit ding echt dope is. De tape bestaat uit wat exclusieve beats van KLion, Kayaman, Oh' Jay en nog wat bestaande beats van artiesten uit de States. Bovendien staan er ook wat aardige featurings op. Zo doen o.a. Raymzter, Tim (VSOP), Excellent en Dicecream mee op de tape.

Als je twijfelt om die hele tape te downloaden (wat je wel moet doen natuurlijk), dan check eerst even deze 3 tracks.

Download hier de hele mixtape

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

niks waard sorry

november 29, 2006 10:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

beter goed gejat dan slecht bedacht dashanty

november 29, 2006 11:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

dope! heb 'm gisteren gedownload. Zitten aardig dikke tracks op idd,vooral die met Dicecream. Ben benieuwd naar meer materiaal van Algerino! vids boven zijn ook prima!

goede site!

december 03, 2006 3:47 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nooit van hem gehoord..maar zal hem wel blijven volgen vanaf nu...hij is apart.hij komt met een style die ik in nederland nog niet eerder heb gehoord!..Rauw van de straat dus!!!

januari 21, 2007 12:40 a.m.  

Een reactie posten

<< Home