Da Shanty: Tracks Of The Day (Before) Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, december 14, 2006

Tracks Of The Day (Before)

Gister kwam het er niet meer van, dus daarom vandaag mijn post van gister.

Het lijkt wel Aasim week hier bij DaShanty. Dit is tot dusver de lekkerste die ik heb gehoord van deze Bad Boy-signee.
Dikke nieuwe track van Bobby V. Ik verwacht dat z'n album toch wel weer dope gaat worden als ik alle gelekte nummers zo hoor.
Een unreleased nummer van Chris Brown. Lekker laid back, gewoon een hele degelijke track.
In Oktober had ik al eens een track gepost van Cynthia, toen bleek het over een bestaande beat te zijn. Los daarvan is het feit dat ze een prettige stem heeft en dus heb ik weer een nieuwe gevonden van de latina uit Brooklyn. En dit maal als het goed is met een originele beat.
Lekkere grimey sound van Jae Millz. Ondanks het vrij simpele onderwerp, klinkt het allemaal dope!
J-Eye kwam ik tegen toen ik opzoek was naar wat nieuwe Timbo's. J heeft in een ver verleden wat samengewerkt met Timbaland (blijkbaar), maar daar is niets concreets uit voort gekomen. J-Eye is wel een echte alleskunner, zo is hij zanger, rapper, songwriter en producer.
I don't know who or what, maar dit klinkt ernstig dope. Ik ga opzoek naar meer.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Check ook Aasim - And You Say NYC.
Van die Clinton Sparks tape ook.

december 14, 2006 5:00 p.m.  
Blogger Seven30 said...

@RJ

Die mag je even uploaden voor me..zoek em al dagen maar kan em nergens vinden..

december 14, 2006 6:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Die tape staat hier wel: http://rapidshare.com/files/6385951/VA-Clinton_Sparks_and_Diddy-Dont_Call_it_A_Comeback-_Bootleg_-2006-Upped-By-PG.rar

Die losse track kan ik op het moment niet uppen ivm andere pc.
Gewoon van die mixtape, dus niet DJ-vrij enzo.

december 14, 2006 7:33 p.m.  
Blogger Nykro said...

Thx RJ
propjes jouw kant uit!

december 14, 2006 8:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Uiteraard ook niets dan lof voor jullie.

december 15, 2006 9:42 a.m.  

Een reactie posten

<< Home