Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, december 12, 2006

Tracks Of The Day

De tracks van gisteren hebben het tot nu toe allemaal overleefd...even afkloppen nog.
Waarschijnlijk was het een tijdelijk iets en had het maken met grote namen. Vandaag wat nieuwe shit van ook wat nieuwere artiesten. Let's hope for the best.

Ik ken het origineel niet echt, maar dit is de remix. De minder populaire helft van Youngbloodz doet hierop mee en het is weer een goede ouwe Crunk banger.

Sean Paul is de wat bekendere van het Youngbloodz duo en ook een van de vaste featuring-artiesten in het zuiden. Sterling Simms, bekend van Jay-Z's Dig A Hole, is een nieuwe signee van Def Jam en dit is zijn eerste single. Weer goede R&B uit Atlanta.

2007 moet het jaar worden dan Bad Boy weer het label wordt met de lyrics. Dus terug naar de dagen van Biggy, Craig Mack, The Lox & Black Rob. Aasim moet het gaan doen voor ze. Deze South Jamaica, Queen native had al ooit een deal bij Loud, tegelijkertijd met Big Pun en dead prez. Ik ben down.

Ik vond het origineel al erg lekker en nu is er ook nog een remix van. Lloyd pakt groots uit met een nieuwe verse, een kleine twist in de beat en featurings van niemand minder dan Nas & Andre 3000, die gelukkig rapt en niet zingt. Zo hoort een remix te zijn.

Krayzie, Layzie & Wish tonen met deze nieuwe track dat ze far from over zijn. In 2007 volgt ook een album op het Full Surface label van Swizz Beatz, en aangezien alles wat hij tegenwoordig aanraakt weer heel dope is, heb ik hoge verwastingen.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

aight bone thugz jammer dat bizzy niet meer mee doet

december 12, 2006 9:52 p.m.  
Blogger Seven30 said...

tja...je kan niet alles hebben....ik vind het ook een verlies maar ja...

december 12, 2006 10:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ej thx dope weer.
maar ik ben al een tijdje opzoek naar een nummer van U-NIQ uit zn engelse periode: Wildin` out. hij staat wel op youtube maar niet op bijv. limewire. jullie hebben em vast wel

correzz

december 13, 2006 5:57 p.m.  
Blogger Seven30 said...

ik heb dat wel origineel ergens liggen...als ik tijd heb dan rip ik het wel...ik weet wel nog van die track dat het geluid heel slecht afgemixt was..

december 13, 2006 11:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home