Da Shanty: The Runners Xclusives II Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, november 30, 2006

The Runners Xclusives II

Post nummer 2. Nieuwe, lang verwachte shit van The Runners.



The Runners komen met een vernieuwende beat. Dit keer geen chopped en screwed refrein maar Kels die een stukje uithaalt. Ik voel deze zwaar omdat ie toch heel grimey blijft.

Zelf lopen ze al maanden te braggen over de track die ze hadden gemaakt en nu ik hem hoor vind ik em een beetje tegenvallen. Het is wel heel soft...niet wat ik van Dru & Zane gewend ben. Maar wack is het ook niet.

Ook deze track wordt al maanden gehyped op het net, maar niemand had em telkens. Nu ben ik een dj versie tegengekomen en ik vind em dik. Ik drop natuurlijk wel die betere versie als ik em binnen heb, maar vooralsnog moeten jullie het hier even mee doen.