Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, november 29, 2006

Tracks Of The Day

Weer een mooie dag achter de rug! Op naar morgen.

De webrip is vandaag gelekt op het net, en de tracks klinken aardig (kwaliteit) en lekker (muzikaal). Bang It Up is een van de tracks die er wat mij betreft enorm uitspringt! Het hele album is lekker uptempo, net als deze track, maar deze heeft net iets meer vind ik.
G.A.G.E. is een naam die je hier regelmatig voorbij ziet komen. En ook dit is weer enorm dik.
J.Lo komt in Februari met een spaans-talig album 'Como Ama Una Mujer'. Dit wordt de eerste single. Het zit een beetje tegen de reggaeton aan, maar ook weer net niet door haar zang. Klinkt allemaal wel lekker dit. En zeker met het huidige weer wat we hier hebben.
Een Darkchild remix van Tamia's Too Grown For That met Jim Jones, ik bedoel je leest dit en dan weet je al dat het lekker moet zijn. Dus...
Dat Nas er aan zit te komen met z'n album is duidelijk. Of deze track er ook op staat is minder duidelijk. Elke dag vind je op internet weer een andere tracklist. Dus voorlopig is het afwachten wat dat betreft. Voorheen heb ik Nas z'n albums niet altijd weten te waarderen, simpelweg omdat ik meer naar de beats luister dan naar de lyrics, maar dit album zou wel eens de ommekeer voor mij kunnen zijn.
Slim Thug met z'n crew met een dope track. En dit is wel erg lekker dirty!

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik wil even probs geven aan jullie.
echt een dope site dit....jullie staan al een tijdje in mijn favo, ga zo door zou ik zeggen

november 30, 2006 9:41 a.m.  
Blogger Seven30 said...

Thanx ouwe

november 30, 2006 11:05 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

de links van slim thug en nas tracks zijn dood.

november 30, 2006 6:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nas is dood.

november 30, 2006 6:08 p.m.  
Blogger Nykro said...

Links doen het weer...

december 01, 2006 10:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home