Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, december 19, 2006

Tracks Of The Day

Mijn beurt weer. Het jaar loopt weer op zijn einde maar dat mag de pret van nieuwe releases niet drukken. Wel betekend het een hoop verplichtingen. Donderdag kan er dus niemand een update doen, maar om dat goed te maken gooi ik er een stuk of 10 tracks tegen aan.

Nitti heeft er aardig wat dikke beats uitgepompt dit jaar, en ook deze doet weer. De track komt van het Grand Hustle verzamelalbum In Da Streetz Vol. 4.

B.G. is mijn held. Die gast komt altijd zo dope. Hij heeft getekend bij Grand Hustle via Atlantic Records en dat kan alleen maar dikke shit opleveren. Deze track is al een lekker begin.

Van de homie Bsaii gescooped. Een lekkere Slow Jam van RL. Ik hoorde een tijd geleden dat Next bij G-Unit zou komen, maar daar hoor ik nu niets meer over.

Wie anders dan remixkoning Busta komt een verse leggen op Ciara's eerste single van haar nieuwe album. Niets speciaals verder.

Deze boy is de future. Uit Miami natuurlijk en maar 16 jaar oud. Over de beat van Make It Rain, dropt hij een dikke verse met die typische Jamaicaanse slang. Heel dik.

Buck blijft in mijn ogen het beste wat G-Unit te bieden heeft (zolang M.O.P niet uitkomt). Deze track kwam ik weer ergens tegen en is redelijk oké.

Een track die het Snoop album waarschijnlijk niet gehaald heeft maar alsnog is gelekt. Snoop en Swizz vertellen dat ze geen chick nodig hebben die voor hun betaald...alsof dat zovaak voorkomt :S

En we blijven op die Dogg Pound tip. Daz & Kurupt komen binnenkort met een nieuw album genaamd Dogg Chit. Nu is Kurupt zijn flow nog steeds kwijt, maar deze track klinkt wel weer lekker westcoastish.

Een paar weken geleden kwam ik het orgineel tegen, maar nu dus ook de remix. Ja en Joe wisselen een verse af á la Jadakiss & Styles en Musiq zingt er lekker op los op deze eerste funky single van Musiq bij Atlantic Records.

RZA heeft weer een soundtrack van een fight-movie gescored en voor deze track hiervan nodigt hij zijn partner van de laatste 18 jaar GZA uit en tevens old school legende Big Daddy Kane.

Zoals ieder jaar geeft Skillz een overzichtje van wat de hiphopwereld heeft bezig gehouden. Alle hoogte- en dieptepunten komen voorbij, dit keer over de beat van Jay-Z - Lost Ones.
ps: voor de vorige edities, check even Rizoh's blog

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het kán aan mij liggen, maar ik krijg foutmelding met alle bovenstaande links. Beetje jammer, want 't lijken me weer dope tracks. [holy]

december 19, 2006 11:55 p.m.  
Blogger Seven30 said...

Het ligt denk ik ook echt aan jou, want bij mij doen ze het gewoon...misschien nog een keer proberen.

december 20, 2006 9:05 a.m.  
Blogger Nykro said...

Nee het lag niet aan jou, Sendspace lag er gisteravond even uit, je hebt gewoon pech gehad.

december 20, 2006 2:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

aight, shit doet het inderdaad weer.

december 20, 2006 4:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

sup homies!!!

vanavond draai ik weer dikke tracks dankzij jullie!!

bigups! shoutout gegarandeerd...toch.


fijne feestdagen broeders

mcnriq district6

december 24, 2006 11:52 a.m.  

Een reactie posten

<< Home