Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, januari 02, 2007

Tracks Of The Day

Here We Go Again....2007 is een feit en wij blijven jullie ophooken met die lekkere shit.

Deze werd in de comments gerequest. En ik ben de rottigste niet. Had em al een weekje liggen maar het was er gewoon niet van komen. Maar bij deze dan.

Een mid-tempo track van de nieuwe Def Jam signee. In 2007 moet er een album komen en wat ik allemaal tot nu toe heb gehoord klinkt heel lekker. Ik ben erg beniewd.

Sterling is die smooth thug en met de hulp van The Game komt dit nog meer tot zijn recht. Deze track klinkt ook heel sweet.

Ik geloof er geen moer van...Red tript em als een gek, deze track is pshychedelisch als fuck....maar wat wil je met George Clinton op de featuring.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

mercikes voor de track van q-tip! U ARE the man
ma da wist ik allang dat ge ni iemand van de rottigste zijt dat had ik allang begrepen door uw reviews over elke track... ;-)
nogmaals bedankt voor dat oorstokje die ik allang wou lol

januari 03, 2007 1:08 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Die redman is idd zeer wazig...
Maar kan desondanks niet wachten op zijn nieuwe album

januari 03, 2007 7:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home