Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, december 20, 2006

Tracks Of The Day

Vandaag wat tracks van de wat minder bekende artiesten. Ik had deze tracks al even op het programma staan om te posten, maar er kwamen steeds dopere tussen.
Ik hoorde het nummer en dacht van hey dat klinkt aardig. Dus ik ga even wat meer info vinden over deze boy en kom tot de conclusie dat wat ik tegenkom helemaal niet wil delen met anderen. Tjonge, wat pannekoek zeg.
Ik laat het gewoon bij de track, waarover ik inmiddels ook twijfel of ik hem wel moet posten. Maar goed, hij staat er nu eenmaal. Fok it!
Dit nummer heb ik een keertje geript alleen weet ik niet meer van waar, en zo kan ik ook niet veel meer erover vertellen. Wel kan ik me Detroit Red herinneren van wat Dj Drama Mixtapes en net als daarop klinkt de flow ook hier dope.
Als er niet bij stond dat het een Cornaboyz-productie was, had ik dit nummer waarschijnlijk nooit gecheckt. Maar ik adviseer jullie om hetzelfde te doen als ik. Tenminste als je van die lekker slowjamz houdt.
Ik heb weer een nummertje van The Pack (je weet wel van Vans). Dit doet me een beetje denken aan De Jeugd Van Tegenwoordig. En hoe vaker ik het hoor, hoe lekkerder het is.
Seven30 had gister al 2 dope tracks van het Grand Hustle album, en ik doneer er vandaag nog een aan het goede doel.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

oei ik ben ff weze checke op de site van de Colby aangezien jij het nie wou dele met ons zoght ik zelf wel ;) nou nou dat wil je idd nie dele met ons nee wat een foute gast helemaal gak maja dat nummer is wel oke.. bedankt voor de tracks.. laters boyz..

december 20, 2006 10:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

heej jongens heb een vraagje hebben jullie het nummer Willem van de Opposites heb heel dat nieuwe online album kan alleen dat nummer niet vinde zwaar jammer hopelijk kunne jullie mij hierbij helpe

december 21, 2006 10:04 p.m.  

Een reactie posten

<< Home