Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

maandag, januari 22, 2007

Tracks Of The Day

Here we go again. Vandaag draaien Nykro en ik de rollen even om en kom ik jullie week even goed beginnen met wat nieuwe ish.

CNN is terug. Nou ja. N.O.R.E doet een verse en Capone hoor je een beetje bij het refrein. Maar de track draait vooral om Algado en Shobalotti, of te wel Final Chapter. De boys rippen de track die in eerste instantie ook van hun zou zijn. Ik denk dat een beetje geld al snel de credits richting CNN heeft verplaatst.

De urban variant van Metashayu. Zegt de naam Snow mensen nog iets. Deze new-school informer gaat door op dezelfde blanke reggae tip.

Naar aanleiding van een line uit de Where They At track van Nas, komt Craig Mack uit een stoffige doos gekropen. 4 jaar geleden opnieuw getekend door Bad Boy en volgens mij net zo snel weer weggetrapt. En dat is toch zonde voor de man die de dopeste remix ooit heeft gemaakt.

Memphis Bleek, de eeuwige schaduw van Jigga. Hij blijft het proberen. Deze (helaas nog cleane) track is niet verkeerd, maar wederom net niet.

Een nieuwe track van Usher. Ik ben er niet helemaal kapot van, maar ik kan me voorstellen dat andere het wel waarderen, vandaar de post.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Die track van Usher is niet nieuw hoor..! Origineel staat op z'n cd Confessions..

januari 24, 2007 5:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik geloof dat het een unreleased is uit 2004.

januari 24, 2007 8:56 p.m.  

Een reactie posten

<< Home