Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, januari 11, 2007

Tracks Of The Day

Na die extreme overdrijf move van Nykro gisteren hou ik het rustig. Niet omdat niet zo veel tracks heb, maar gewoon weinig tijd. Morgen komt de rest zeg maar en nu hou ik het bij 5 nieuwe, maar wel dikke tracks.

3 Artiesten waar ik gewoon alle albums origneel van heb en dan op 1 track. Dat moet wel lekker zijn, en dat is het ook. Deze collabo komt van de soundtrack van de Tyler Perry film Daddy's Little Girls. Dank je Tyler.

Joell klinkt als Fat Joe. Joell lijkt ook nog een beetje op Fat Joe (een heel klein beetje). Maar Joell is getekend bij Aftermath en nu maar hopen dat Dre hem wat dikke beats passt en dan komt het helemaal goed met Joell.

Vorige keer was het de beurt aan Damian om er een hele dikke Reggae knaller uit te gooien, nu mag de oudere (half)broer Stephan weer knallen. En met deze boombap-reggae track komt hij welliswaar niet zo hard als Welcome To Jamrock, maar in ieder geval aardig in de buurt.

Vandaag in de auto kwam ik er pas achter hoe hard deze track eigenlijk is. Meer zeg ik er niet over. Luister die beat en je weet genoeg.

Oke het is een Metallica sample, maar overal staat ie zo gecredit dus daarom. Maar Joe Budden komt zo hard en lyrical, geen idee dat hij dat in zijn mars had. Ik kijk nu al uit naar dat nieuwe album voor 2007.

5 Comments:

Blogger Nykro said...

[quote]extreme overdrijf move[/quote]

Ik word gedisst op mn eigen blog
*snik*

januari 11, 2007 7:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

zo ff die joe budden luisteren, maar Mood Muziek 2, die mixtape van joe budden is ook zeker de moeite waard om te luisteren.. beter dan het gemiddelde album..

januari 11, 2007 9:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

mood muzik 2 is classic
don't sleep

januari 12, 2007 1:43 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

[quote]Joell klinkt als Fat Joe. Joell lijkt ook nog een beetje op Fat Joe (een heel klein beetje).[/quote]


Hij heeft meer wat weg van Big Pun qua spitt steelo

januari 12, 2007 2:02 a.m.  
Blogger Seven30 said...

spitt steelo misschien maar qua stem vind ik het net joey crack

januari 12, 2007 10:25 a.m.  

Een reactie posten

<< Home