Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, januari 16, 2007

Tracks Of The Day

Een jaartje ouder weer...24 en 1 dag..maar ik betwijfel of ik veel wijzer ben. Zat vanochtend in ieder geval met een gigantische brakke kop op mijn werk...niet veel wijzer dus nog. Maar wel tracks voor vandaag.

Kleine Chris komt binnenkort met zijn 2e album. Voor de remix van Poppin' heeft hij Wayne en Juelz uitgenodigd. Het geeft het geheel een grimier tintje en maakt de track erg dope.

De quility is niet helemaal geweldig, maar deze track is wel dope...dus ik kon het niet laten em te posten. Als HQ version binnen is staat ie hier natuurlijk ook.

Dipset is dope, als ze harde tracks maken. Zelfde geld voor Cam. Deze track is niet hard, en ik weet ook niet waarom ik em post, maar er zullen vast wel mensen het kunnen waarderen. Ik niet helaas.

Een typische R.Kelly track. Robert blijft een bawz. Ik mag dit wel.

Nore vertelt het verhaal van de documentaire Cocaine Cowboys. Het enige wat ik te zeggen heb is; kijk die docu...dope shit.

Het is lang geleden dat ik een SoSo Def Remix tegenkwam. Hier is alleen de beat wat versneld en gefixt, verder een verse van Da Brat en toch een dope geheel.

De nieuwe single van Koopa en een voorbode voor het nieuwe album. De beat komt van de nog redelijk onbekende Australier Styalz Fuego.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nog Gefeliciteerd man..
Enne Blijven komen met de tracks he.
Peace

januari 17, 2007 2:03 p.m.  

Een reactie posten

<< Home