Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, januari 10, 2007

Tracks Of The Day

Waarom zoveel tracks?! Ik heb echt te veel nieuwe shit om te posten, dus vandaag maar een extra dikke editie van de Tracks Of The Day.

Allereerst even zeggen dat het een lekker nummer is, want dat is ook het enige wat duidelijk is. Want het is namelijk niet duidelijk of het nou Akalee of Keyshia Cole is. De track kwam de wereld in als Keyshia Cole (met een Darkchild productie), maar inmiddels blijkt het wel eens van newcomer Akalee te kunnen zijn. Ik houd het op Akalee. Waarom? You tell me.
B.G. komt binnekort met een album om z'n Boyz te promoten. 27 Februari kunnen we We Got This verwachten.
In het begin vond ik die sample van Jay-Z's intro niet kunnen. Maar waarom ook niet. Hoeveel samples worden vaker dan 1 keer gebruikt. Dus deze mag ook gerecylced worden. En het klinkt ook gewoon weer dope, dus goed gekeurd.
Clyde Carson (The Team) is getekend door The Black Wall Street Records (van The Game & Big Fase 100). Hij zou vorig jaar al een album uitbrengen, maar dat is uitgesteld naar 2007. Daar komt deze track volgens de huidige tracklist niet op. Beter passen ze de tracklist snel aan.
Afkomstig van het Tokyo Tribe 2 OST album. Ik had 'm al weken eerder kunnen (en moeten) posten, maar het kwam er niet van. Bij deze dus...
De single is al uit sinds November, maar blijkbaar heb ik 'm over het hoofd gezien. Dus voor de peepz die niet zo up-to-date zijn.
Ook een nummer wat al even rondzwerft. Dus hetzelfde als hierboven.
[edit: even = een jaar of 3]
Cyrus, Jy, Rey & Tookie zijn samen Metro City. Deze 4 gasten uit Boston maken dope shit.
Hier ga ik geen woorden aan vuil maken, want ik kan ze niet vinden. Check het maar gewoon.
Sean P komt eind deze maand met z'n album Jesus Price Supastar, maar deze dikke track staat er niet op! Hoe dik wil ie 'm hebben.
Trackboyz fixxen altijd die clubbangers. Ook deze voor Short Da Kid (?!?) doet het aardig.
27 Februari komt ook Slim Thug en The Boss Hogg Outlawz met een collabo album; Serve & Collect. Dit is de openingstrack daarvan.
Lil' Wayne en Stack$ komen dope op deze track. Overigens is het niet echt een duidelijke Scott Storch productie, wat wel dope is, maar ook z'n twijfels met zich meebrengt.
Billions is de newcomer bij het nieuwe label Swattitude Music Group. Het label dankt zijn naam aan Swagger en Attitude en is opgericht door Chase N. Cashe. Dit is het eerste wat ik van SMG hoor en ik vind het dope!