Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, januari 24, 2007

Tracks Of The Day

Gisteren kwam het er niet meer van, en dus plak ik de tracks van de 23ste er vandaag gewoon bij. Alles komt goed...

Vergeef me dat het een dj-version is, maar zoals hij ook zegt; exclusive! Brisco komt dope, lekker dirty en de beat van Cool N' Dre is ook erg lekker.
Eerder kwam ik al met Clyde Carson's (van The Team) 2 Step. Nu breng ik jullie deze killer. Hood Stomped Out doet enorm!
De officiele remix van Diddy's Come To Me. Jammer van die Biggie verse. Niet dat die wack is, maar meer het feit dat z'n verses net zoals 2Pac's lyrics nog steeds worden gerecycled.
In de Bay Area doet iedereen het met elkaar. En zo kom ik dan Furious tegen, weer een nieuwe upcoming mc uit de Bay Area. Samen met The Team is dit een aardige track.
Marco Polo produceerde deze korte track voor z'n mixtape. Grand Daddy I.U. levert wat dope lines af op deze Beach Boys-beat.
Bonus track, unreleased, noem het wat je wilt, maar deze song vindt je in ieder geval niet op 21. Hij had er wat mij betreft best bij gemogen.
Red Cafe bracht even terug een mixtape uit Cook It Up & Serve 'Em, waar dit nummer vanaf komt. Eigenlijk is Red Cafe misschien niet eens zo speciaal, maar de beat van Chad Elliot doet wel.
De doc is er weer met een nieuwe beat voor z'n Aftermath boys. Dikke beat en lyrics. Refrein vind ik dan weer wat cheap klinken. (O ja, wederom sorry voor de dj-tag)
De dikste van vandaag is deze van Trey Songz. En dat is ook omdat Trey al zo lekker zingt, maar ook nog eens (en vooral) omdat deze Danja-beat enorm gruwelijk is!!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hey kunne jullie die v akon nog is posten want die is ni meer "available" en die va n trey songz is geupdated thx ;)

januari 25, 2007 9:10 p.m.  
Blogger Nykro said...

thnks 4 tellin. alles komt goed!....morgen ;)

januari 26, 2007 12:21 a.m.  
Blogger Nykro said...

UPDATED!

januari 26, 2007 6:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

back on the block van? van welke mixtape komt da? en zeker da het nieuw is die tekst is toch uit stuntin' like my daddy
;)
keep up the good work
da shanty n1
ciao ciao

januari 27, 2007 12:57 p.m.  

Een reactie posten

<< Home