Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, januari 25, 2007

Tracks Of The Day

Here we go again.

Al tijden zwierf er een versie rond die bestond uit een verse van Layzie Bone en het refrein van Akon verschillende keren achter elkaar. Nu dan de complete versie, met verses van Krayzie en Wish Bone. En ookal is het melodietje in het refrein redelijk corny, toch vind ik het een dope track.

Van dezelfde Prodigy en Alchemist mixtape "Return Of The Mac", waarvan we al eerder hebben gepost, is dit nu de eerste single die wordt uitgebracht. Ik voel die sample erg hard.

Het schijnt dat deze track op Only Built 4 Cuban Linx 2 komt. Ik vind het wel dope dus van mij mag het.

Akon's protegée is terug. Een nieuw album staat op de planken en dit schijnt de eerste single te gaan worden.

Sam Scarfo is een van de grootste beloftes op Def Jam op dit moment. Mobb Deep zorgt voor het management en nu maar hopen dat iedereen zijn platen gaat kopen.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

eey je moet echt voorzichtig zijn als je 'never forget me' interscope is naar blog/forum/site opzoek die ze posten en ze sluiten ze zonder maar

januari 27, 2007 10:25 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hiphopkingz is ook al geclosed

januari 29, 2007 3:40 p.m.  

Een reactie posten

<< Home