Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, februari 27, 2007

Tracks Of The Day

Ik heb niet veel tijd. Dus een paar tracks, een paar woorden en that's it.

Ik dacht dat Daron als eerste solo zou gaan, maar het blijkt toch dat Slim eerder solo uitkomt.

Nooit gedacht dat we nog ooit wat van Chuck zouden horen. Maar toch weer een trackje van haar en voor het verhogen van het slagingspercentage heeft ze Lil' Weezy uitgenodigd.

Of het nu DPG of Tha Dogg Pound is, ze maken nog steeds tracks. Ook oudgediende Bad Azz doet mee, die toch wat feller en scherper als vroeger klinkt.

Het geluid is niet geweldig en er zit een DJ Envy tag doorheen, maar ik vond de line-up zo noemenswaardig dat ik de track maar gepost heb. De titel gaat wel op "most-questionable-gay-line".

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

heej jongens ik snap nie hoe ik met speedy share moet downloaden ik kan alleen het nummer beluisteren maar het nie op m'n ipod zette en dat is wel jammer kunnen jullie mij helpe?

februari 27, 2007 10:46 p.m.  
Blogger Seven30 said...

normaal gesproken kun je de link gewoon downen door er op te klikken...ik weet niet hoet het anders niet zou lukken...

als het gedownd is, kun je het toch gewoon in iTunes laden?

februari 27, 2007 11:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Yo iedereen
REQUESTtime
needs to have the Sebastian "drama" featuring Magoo an again from Sebastian with "phenomenon"

maart 01, 2007 8:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

da zou ECHT de max zijn moesten jullie deze kunnen uploaden...

maart 01, 2007 8:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

en "rock'n'roll" ft BuBBa Sparxxx ook van Sebastian, eigenlijk wanneer komt cruel intensions uit van Sebastian???

maart 01, 2007 9:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

misschien bij Timbo exclusives XXXI

maart 01, 2007 9:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ze zijn toe aan hun winterslaap denk ik

maart 02, 2007 9:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hoe kan er nu in GODSNAAM zoveel gestemd worden voor danity kane, dit moet wel the "worstfullLOADofshit" album van 2006 geweest zijn...komaan mensen, dit menen jullie niet, ze maken rythm & blues gewoon belachelijk, the taste in the lowlands still isn't that what it never was ... lmao

maart 02, 2007 10:31 p.m.  

Een reactie posten

<< Home