Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

maandag, maart 05, 2007

Tracks Of The Day

De week is weer begonnen en we gaan deze week weer als vanouds posten.

De officiele remix van Chamillionaire's nieuwe single Not A Criminal. Dit maal zonder Kelis, maar met Snoop en Busta. Niet dat op het origineel Kelis zoveel deed....
Eve komt met een nieuw album, voorlopig getiteld Here I Am. Dit wordt waarschijnlijk de eerste single, alhoewel ik ook heb vernomen dat het wel eens Tambourine kan gaan worden. Time will tell... Wat betreft de sample, ik heb een jaar ofzo geleden underground-rapper Apathy hem horen gebruiken. Nu gebruikt Eve de sample van The White Stripes dus voor een wat groter publiek.
Vrijdag postte ik ook al een nieuwe Frank 'N' Dank track. En dat is niet voor niets, aangezien er wat nieuws aankomt. Of het een EP of een LP wordt weet ik nog niet. Maar dat wordt vanzelf wel duidelijk.
27 Maart moet M.I.M.S. (Music Is My Savior) worden gereleased. En dat lijkt me niet onverstandig nu dat That's Why I'm Hot het goed doet in de States. En deze track doet voor mij niet onder aan z'n eerste single.
Ook Paul Wall album komt eraan. Deze track komt dus ook van Get Money, Stay True. De productie lijkt me in de handjes van JD, maar dat weet ik niet zeker. Anyway, dit album gaat wel dik worden, want dit is ook weer een dope track.
Quik (fka DJ Quik) is weer terug. Nadat in 2000 zijn close friend en protegé Mausberg werd doodgeschoten tijdens een overval, kort daarna verloor Quik z'n beste vriend. Dit resulteerde in het album Trauma. Maar dat was niet echt groots. Na een gevangenisstraf van 5 maanden, is hij nu bezig met een collabo-album samen met AMG onder de naam The Fixxxers. Dit is het eerste wat er van te horen is.
Ik heb geen idee op wiens album dit komt te staan. Maar het is een aardig lekkere up-tempo track van de dames. De strakke Sean Garrett is overigens behoorlijk dik.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wat een tegenvaller die DJ Quik track

maart 05, 2007 9:56 p.m.  
Blogger Nykro said...

Ja, Quik heeft het niet meer helemaal. Maar als je het Trauma album hebt gehoord dan is dit nog wel ok vind ik.

maart 05, 2007 10:18 p.m.  

Een reactie posten

<< Home