Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

maandag, maart 12, 2007

Tracks Of The Day

Ik had nog een lijst met wat onbekende (of minder bekende) namen waar ik maar eens van af moet. Ik heb zoveel mogelijk info bij elkaar gezocht om mezelf en jullie niet helemaal in het onwetende te laten.

Brandon Kane ft. B5 - Take You Out (prod by The Insomniax)

Brandon Kane is de Lil' Bow Wow en Lil' Romeo van de R&B. Samen met B5, een boyband a la Jackson 5 die inmiddels ondergebracht zijn bij Diddy's Bad Boy Label, en een gelikte Insomniax productie zorgt Brandon voor een lekker nummer.

Cristal - Impala Boy (prod by Jim Jonsin & The Clutch)

Cristal is een frisse jonge Cubaanse/Venezuelaanse dame uit Miami. Via Fashion Rock, een van de vele talentenjachten, werd ze ontdekt en gestuurd naar Craig Kallman van Atlantic Records die haar tekende. Inmiddels werken ze hard aan het album, waarop deze track wel zal komen te staan.

David Banner - K.O. (prod by David Banner)

David Banner behoeft geen introductie meer. Beter zeg ik even dat dit een best een dope track is. Zal het zeker goed doen in de club.

Dujeous ft. John Legend - Pro Choice

Dujeous is een grote groep MC's en muzikanten uit New York, die eigenlijk al jaren regelmatig wordt geprezen door allerlei media. En door de jaren heen hebben ze een behoorlijke C.V. opgebouwd, waaronder collabo's met Kanye, Keith Murray, Saigon, maar ook Nancy Sinatra en Bob James. En dan laat ik het lijstje met optredens even achterwege....

Elliott Yamin - Wait For You (prod by StarGate)

Elliott Yamin deed in 2006 mee aan American Idol, waar hij derde werd achter winnares Taylor Hicks en Katherine McPhee. En ondanks dat hij aan 1 oor voor 90% doof is, kan hij prima zingen!

Event - Nobody Told Me (prod by The Underdogs)

Event is een 4-tal boys uit Kansas City die momenteel onder de hoede zijn van hitmaker David McPherson (o.a. B2K, Backstreet Boys, 3LW, Joe en Ruff Ends). En als dan ook nog The Underdogs een productie voor je leveren, dan komt het wel goed.

Jozeemo - Ya Hear Me (prod by 9th Wonder)

Hall Of Justus-member Jozeemo heeft na een gevangenisstraf en een lange vakantie weer de mic uit de kast gepakt om een album te maken. Met producties van o.a. 9th Wonder en Ski kan hij er wel eens een leuk album van maken. De titel is al bekend, namelijk L.A.F..

Mahagani - Ridin' Slow (prod by Cornaboyz)

De ladies van Mahagani zitten vol met ambitie, maar hoe en wat houden ze voorlopig nog voor zich. We zullen zien.

Rampage (The Last Boyscout) - The Ambush

De verloren zoon van The Flipmode Squad. En dat is zonde! Als je hem op deze track weer hoort, dan hoor je een hongerige kerel. Beter komt hij met meer van dit soort tracks!

Tasha - Read My Mind (prod by Cornaboyz)

Nog zo iemand die hard aan het werken is aan haar solo-cd. En dit kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan. Want alles wat ik van deze New Yorkse hoor is lekker voor de oortjes!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

die cornerboyz passen hun nummers ook all over the place...Read my mind had die chick liyah al of hoe heet ze..van lil flip- sunshine

en die Ridin slow die had ik ook ergens maar dan van missez of bella weet neit meer i lost it ...deze mahagani hebben wel betere stemmen dr voor

maart 17, 2007 12:40 p.m.  

Een reactie posten

<< Home