Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, maart 06, 2007

Tracks Of The Day

Regular shit, zoals de titel al zegt: We Keep Em Coming Back. En ook vandaag weer nieuwe dingetjes voor jullie.

Wayne heeft onderhand meer featurings gedaan dan Busta Rhymes, want nu heeft Kelly hem ook opgetrommeld. Ik vind het wel een lekker nummertje. Schijnt ook nog eens de eerste single van het nieuwe album van Ms. Rowland te worden.

Were een nieuwe eerste single. Toch is het iets handiger om American Idol te winnen ipv X-Factor, want ondanks dat Sharon een leuk strotje heeft zal ze nooit zo'n succes als Fantasia hebben, en die heeft nog een vreselijk lelijk smoelwerk ook nog.

Ik was al redelijk down met deze track van Fall Out Boy toen ik em voorbij zag komen op MTV, maar deze Kanye Remix vind ik echt dope. Nykro trekt het niet, maar ik ben om. Dikke shit wat je moet proberen.

Timbaland stuurt nog meer vriendjes op Storch af. Dit keer is het Attitude die de Tuff Jew en zijn MC Hammer-fan verbaal aanvalt. De beat is van Game's - Wouldn't Get Far dus geen Timbaland Xclusive dan, maar aangezien we meer down zijn met Timmy dan met Scott drop ik em toch.

22 Comments:

Anonymous Anoniem said...

request Sebastian "Drama" ft. Magoo

maart 06, 2007 9:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

request Sebastian "Drama" ft. Magoo

maart 06, 2007 9:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

request Sebastian "Drama" ft. Magoo

maart 06, 2007 9:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

request Sebastian "Drama" ft. Magoo

maart 06, 2007 9:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

request Sebastian "Drama" ft. Magoo

maart 06, 2007 9:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

request Sebastian "Drama" ft. Magoo

maart 06, 2007 9:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

kdenk dat het belletje zal moeten rinkelen

hoor maar "tingelingeling"

maart 06, 2007 9:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

in de plaats van "Drama" plaatsen ze wel crap zoals Kelly Rowland met een reprise van Earth Wind & Fire "Fantasy"

maart 06, 2007 9:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

kben moa oant zwanzen hé joenges

vertaling voor de onwetende onder ons: "ik ben maar aan het lachen hé jongens"

maart 06, 2007 9:18 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Sommige mensen hebben echt geen leven.

JEzus ooit gehaard van EMULE OFZO. Luie kneus, downlaod zelf dan als je zo graag wilt.

maart 06, 2007 9:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

neen geen emule, en trouwens die track van sebastian is nergens te vinden, zweet heeft het me gekost om die plaat te vinden en nog altijd niks gevonden.. Is het trouwens nodig om zich op te winden tegen iemand die geen leven heeft ???

maart 06, 2007 10:21 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

zorg maar dat jij een leven hebt, een ander zal wel zorgen voor hetzijne f****** moron

maart 06, 2007 10:22 p.m.  
Blogger Seven30 said...

Als Nykro em heeft heeft ie em vast wel ooit gepost...ik beloof je wel dat als je er nog een keer zo omvraagt dat je het kan schudden...

Dus ben braaf en misschien wordt je wel beloond...

maart 06, 2007 10:23 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

en het is gehoord, niet gehaard analfabetic analbanger

maart 06, 2007 10:24 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey seven30, ik heb het de 1e keer beleefd gevraagd, de 2e keer ook, en nu verschillende keren zonder rude te zijn maar nooit was er een reactie bij de comments..nu heb ik eindelijk reactie, na dat ik onnozel heb zitten doen...EINDELIJK is er dan teken van leven maar zit ik nog altijd zonder 1 zielig requestje die ik in mn ganse leven heb gevraagd

maart 06, 2007 10:28 p.m.  
Blogger Seven30 said...

De track die je zegt bestaat niet...

Er is wel een track Timbaland & Magoo ft. Sebastian & Bubba Sparxx - Drama...

En die heeft Nykro...dus nu eerst 34235 nieuwe bezoekers aanbrengen en je krijgt em...;)

maart 06, 2007 10:46 p.m.  
Blogger Nykro said...

Best Anonymous,

ik heb afgelopen vrijdag gereageerd op je request. Toen zei ik: Requests doen we niet aan, tenzij het nieuwe tracks zijn. sorry.
Maar dat terzijde.

En ik neem aan dat je Timbaland & Magoo ft. Sebastian & Petey Pablo - Drama bedoeld. De unreleased track van Indecent Proposal.Als dit hem niet is, dan heb ik hem ook niet. En kan ik je echt niet helpen.

http://www.zshare.net/audio/timbaland-magoo-ft-sebastian-petey-pablo-drama-mp3.html

Is dit hem wel, dan wil ik wel een stuk of 15 bedankjes...

maart 06, 2007 10:54 p.m.  
Blogger Seven30 said...

Ik ken die track ergens van trouwens....waar heb ik die ooit eerder gehoord...

maart 06, 2007 11:01 p.m.  
Blogger Seven30 said...

oh ik weet het al...die stond op de advance van dat album toch...waar we toen geen featuringlist van hadden, die we altijd draaide in Rotterdam...of niet ouwe..

maart 06, 2007 11:03 p.m.  
Blogger Nykro said...

Yep 730, in Roffa ouwe. Die hebben we stuk gedraaid haha.
Het was trouwens niet ft. Bubba. Ik heb het ff gecheckt. ft. van Sebastian en Petey Pablo officieel.

maart 07, 2007 1:40 a.m.  
Blogger Seven30 said...

Ja mijn fout, was petey ja...maar dat is way back...ik wist dat ik die track kende....

waar blijven die props van Anonymous ;)

maart 07, 2007 9:09 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

@ andere anonymous; Stop eens met bitchen over die track, bloedirritant ouwe.
En boys, alle tracks zijn alweer binnen een dag gedeleted. Kunnen jullie niet overstappen op megaupload.com, of rapidshare?
Ik probeer alleen maar mee te denken om deze site nog beter te maken, zodat seven30 zijn 34235 nieuwe bezoeker binnenhaalt ;)

maart 08, 2007 10:56 a.m.  

Een reactie posten

<< Home