Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, april 10, 2007

Tracks Of The Day

Lang weekend gehad, maar nu weer in die dagelijkse sleur. Dus ook de dagelijkse update...Here We Go!

6 van de meest invloedrijke mannen uit de Dirty South hip-hop scene komen samen op deze track. Ik had em al met verses van Three Six Mafia, maar op de album versie zijn deze vervangen door Andre 3000 en Big Boi. De beat is wel van hun, want met die gruwelijke Willy Hutch sample valt niet te fokken.

Nog een productie van de mannen uit Memphis. Dit keer voor G-Unit South artiest en Young Buck protegé D-Tay. Good old Dirty South bangin'.

Weer een nieuwe Ne-Yo track. Het album zal wel snel lekken want de tracks verschijnen met de bosjes.

De 2e of 3e single van Rihanna. Ook hier lekken er nu iedere dag tracks van, dus ook deze shizzle zal wel snel verschijnen.

In het begin vond ik het nog wel dope, die stem van Freeway maar nu heb ik het wel een beetje gehad met die voice. Sleepy Brown vind ik echter wel altijd dope dus vandaar dat ik deze track toch maar even post.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

heel dope weer!

zouden jullie :

Timbaland ft. Keri Hilson & Attitude - Hello (Bonus Track)

&

Timbaland ft. M.I.A. - Come Around (Bonus Track)

nog 's willen uploaden.. ik heb 'm gemist toen... zou heel dope zijn!

april 10, 2007 9:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

de stem van freeway niet meer dope?
dat nummer van hem een paar dagen hiervoor met nog iemand, alleen door zn stemgebruik maakt ie het hele nummer af, je hoort die agressie gewoon(L)

april 10, 2007 9:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jullie gaven eerder al aan dat het album niet echt hoogstaand is, maar zouden jullie toch enkele tracks van het nieuwe album van Young Buck kunnen posten? Op de een of andere manier voel ik dat nr push em back echt!

Thanx and keep the good work flowing!

april 11, 2007 12:07 a.m.  

Een reactie posten

<< Home