Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

maandag, april 02, 2007

Tracks Of The Day

We beginnen deze week met een extra dikke post. Een echte reden hiervoor heb ik niet, het zal wel gewoon zijn omdat ik teveel nieuwe tracks heb die ik wil delen. Nou heeft dit wel gevolgen voor de gebruikelijke informatie die we normaal bij de nummers leveren. Dus ik heb alleen even de beschikbare production-credits erbij gezet. Het gaat jullie uiteindelijk toch vooral om de links, dus ik verwacht geen klachten.


Geen idee hoe nieuw dit is, maar het klinkt wel weer ouderwets lekker.


Dit wordt de eerste single van Eve's nieuwe album. I'm Here zal later dit jaar verschijnen met waarschijnlijk producties van Dr. Dre en Timbaland.





Nog een nummer waarvan ik exacte release datum niet weet.




Dikke unreleased track van Robin Thicke!


De track is afkomstig van een mixtape, maar ik vind hem dusdanig dope dat ik hem toch post.










3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wrede shit

Jovan Dais - U Don't Love Me (prod by T-Town)
is alleen al wel eind december uitgekomen, maar echt dope shit
keep it up

april 03, 2007 6:57 p.m.  
Blogger Nykro said...

Ja daar kwam ik vandaag ook achter

april 03, 2007 7:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hooe hard is Freeway weer teringgg

april 07, 2007 12:09 p.m.  

Een reactie posten

<< Home