Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, april 03, 2007

Tracks Of The Day

Dus ik maar denken dat wanneer ik ging verhuizen, ik waarschijnlijk zelf internet moest aanschaffen...Ik zeg: Hell No..gewoon aftappen die hap en nog betere verbinding ook. Maar genoeg over mij, tijd voor Music:

Welcome to G-Unit Tuesday:

Deze track zou eigenlijk op Buck The World komen, net als de remix van Get Buck. Helaas zijn ze gescrapt. Deze is nu al gelekt, nu nog wachten op die remix.

Hoe maak je een hit? Door een catchy stukje te verzinnen wat iedereen onthoudt. Ik betrapte mezelf er op na 1 luisteren al het Ho hohoho ho mee aan het "zingen" was. 50 lacht zich zelf naar de bank en dit zal wel weer een hit worden. Wel dope om die G-Funk geluidjes van Dre weer eens te horen.

Ik heb deze track al een tijdje, maar hier is de Explicit versie zonder DJ. LL vertelt hoe lang hij al de baas is, maar vergeet niet zijn peers te benoemen. De G-Unit inslag komt dit keer van Lil' Scrappy op het refrein en 50 die beat dropt voor de verandering en dit niet eens zo slecht doet.

Nog meer G-Unit. The H.N.I.C teamt op met Infamous Mobb member Big T.W.I.N (Watser met al die puntjes?) Een beetje jaren 80 vibe hoor ik in de beat. P komt nog niet geweldig maar wel al wat meer on-point dan op die hele mixtape van laatst.

Tot slot J.Bo met een een nummer wat ik gewoon erg dope vindt. Geen G-Unit, alhoewel. J.Bo is een member van Youngbloodz. De andere boy dat duo heet Sean P (f.k.a Sean Paul) en die schijnt weer te gaan tekenen bij G-Unit South. Is de cirkel toch weer rond.