Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, maart 21, 2007

Tracks Of The Day

Na die gruwelijke Timbo post van gisteren, heb ik vandaag weer gewoon wat nieuwe shit voor jullie. En je weet het, onze populariteit stijgt met daarbij ook onze snitch-factor. Tracks worden sneller gedelete en aangezien we allebei ook nog een sociaal leven hebben gaan we niet alles lopen re-posten. Dus gewoon snel erbij zijn ;)...

Of I Am een single wordt weet ik niet, maar een remix is er wel van gemaakt, met niemand minder dan Lil' Wayne. Ik vond het origineel al redelijk dope, maar deze doet helemaal.

Dit keer geen Johan Gielen track van Mysto & Pizzi maar een straigt clubbanger. Next Selections eigen Younes komt ook weer lekker, maar dat waren we wel van hem gewend.

Net zo'n up-and-coming ster als Uness is Sterling. Deze Def Jam signee zal deze track als 2e single droppen. Ik voel die Wacko Jacko vibe er in wel.

Voor de verandering is dit geen battle of the sexes track, maar Macy is boos op een gast en Justin is er om even het vuurtje op te stoken. Ondanks dat ik geen fan ben van die stem van ms Grey vind ik deze track wel oke.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ey, die track van Timbo met Dre, Justin en Missy is gelekt, moet je zeker posten hier!!

maart 23, 2007 6:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het hele album is inmiddels gelekt.

maart 23, 2007 9:01 p.m.  

Een reactie posten

<< Home