Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, maart 20, 2007

Tracks Of The Day

Jajaja ook ik kom weer met die lekkere shit deze week. Check it out.

De intro van het niewue Ne-Yo album wat binnenkort uitkomt. Altijd fijn als je labelbaas even wat succes komt wensen.

The Liks heb ik altijd dope gevonden en J-Ro was altijd al mijn favorite member. Nu komt er dan ook een J-Ro solo album waar deze track als eerste single op komt. Ik krijg er een beetje een Sean Price vibe van, en dat is nooit slecht.

Wie Hennessi is zou ik echt niet weten, maar als je Fat Joe en Rick Ross voor een track kan strikken ben je goed bezig.

Een Dipset track zoals ik em het liefst hoor, dus niet met die softe sampletjes maar het hardere werk. Deze track komt van de nieuwe Duke Da God compilatie.