Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, april 11, 2007

Tracks Of The Day

Het dus echt niet dat ik zo vreselijk down ben met G-Unit, maar er komen gewoon veel 50-related dingen uit. Vandaag ook weer 2 tracks, maar voor die haters ook wat anders nog.

Dat Joe al langer down was met G-Unit wisten we. Schijnbaar heeft die vorige collabo flink wat duku opgeleverd want voor deze track zijn Yayo en Buck weer van de partij.

Ik blijf Pee maar elke keer weer een kans geven...te vergeefs. Ook dit klinkt weer nergens naar. Zelfs de beat van Hav doet weinig goed voor de flow.

Terror Squad is gedumpt, nieuwe crew met Jacki-O en Shawnna staat al paraat. Ik kan me nog de eerste keer herinneren dat ik Remy hoorde op die gruwelijk Big Pun track, dit doet helaas wat minder, maar kan er nog steeds wel mee door. Maar ja die track was ook moeilijk te overtreffen.

Kelly is de partytrack-baas. En dat bewijst hij weer met deze track. Dit keer met wat rijzende sterren uit Da Dirty Dirty.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

die beat van Hav is vet...en naar mijn gevoel is pee weer aan het opkomen, ik zeg: "KIJK UIT NAAR HNIC2"

april 11, 2007 11:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

en natuurlijk ook de album van Havoc gaat vliegtuigen doen neerstorten

april 11, 2007 11:04 p.m.  
Blogger Seven30 said...

HET album Ouwe...,maar daar hoop ik ook op. HAV is stukken meer onpoint dan P...maar ja ik ben zelfs meer onpoint dan P op dit moment..

april 12, 2007 9:13 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik weet niet of jullie ervan gehoord hebben, maar Myst en Pizzi van Nextselection zijn HARD bezig.

Q - It aint fair
Willy Denzey - Closer

2 harde tracks van Myst & Pizzi

Als jullie meer hebben, post graag :$

april 12, 2007 3:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home