Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, augustus 09, 2006

Tracks Of The Day

Terwijl Ajax heeft afgetrapt, trap ik hier af met de tracks van de dag.

Snoop Dogg ft. E-40, MC Eiht, Goldie Loc, Daz & Kurupt - Candy (prod by Rick Rock)
Net als Seven30 had ik deze track al eventjes in mijn bezit, maar de kwaliteit was wat minder. Nu heb ik 'm in goede kwali en kunnen jullie ook genieten van deze ille collabo.

Robin Thicke - Cocaine (Everybody's Watching) (prod by Neptunes)
Ik ben geen liefhebber van Robin Thicke, maar onder hevige druk van Seven30 post ik 'm. En ik weet zeker dat er meerdere mensen wel naar willen luisteren.

en Seven, als jij er zelf wat over wilt zeggen, dan edit je maar even ;)

Boyz II Men - You Don't Love Me
De Boyz komen met een nieuw album: Remedy. En als ik dit hoor kan ie wel eens heel dik worden.
Ca$his - Serenade My Life
De new guy uit de Shady-stal en dat is te horen ook.

Rico Love ft. Usher - What You Sayin'
Rico Love komt dope, Usher klinkt OK en de beat is dik. Wat wil je nog meer.

Ryan Leslie ft. Jovan Dais - Fashion Type
Wederom een Ryan Leslie track hier op DaShanty. En ik vind deze een van de dopeste die ik tot nu toe heb gehoord.