Da Shanty: Thursday: New Videos I Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, oktober 26, 2006

Thursday: New Videos I

Ik heb gewoon niet de tijd om iedere keer weer op donderdag die New Artist post, dus heb ik het volgende besloten. De ene week doe ik New Artist, de andere week, New Vids. Ik heb gisteren al verteld dat ik een video-fan ben en ga dus vanaf deze week de nieuwste isht showen.

Ciara - Promise
Ik kreeg al een beetje een Aaliyah gevoel bij het nummer en bij de vid is dat alleen maar versterkt, maar dan wel Aaliyah na 3 liter Spaanse Vlieg. Wat een kinky vid. Die bewegingen.....klaar....niets meer over zeggen gewoon kijken.


Fat Joe ft. Lil' Wayne - Make It Rain (prod by Scott Storch)
Ik vond het al een dope nummer en ook de vid is wel oke. Natuurlijk vol met lekkere chicks en veel flashy shit en een DJ Khaled die de paraplu mag vast houden.


Trick Daddy ft. Chamillionaire - Bet That (prod by The Runners)
1ste vid van het nieuwe Trick Daddy album. Hij noemt het een hood musical. De vid zit vol met Miami gasten en verder wordt er flink wat af gegokt, maar wat wil je ook met zo'n titel.


The Game - Let's Ride (Strip Club) (prod by Scott Storch)
2e vid van het nieuwe Game album en meteen de officiele single. Scott dropt die lekkere Westcoast vibe en die komt ook in de clip goed terug. Check vooral die valse kop van Snoop.


Joy Denalane ft. Raekwon - Heaven Or Hell
Dit nummer covert het dopeste Wu-Tang nummer ooit, in mijn ogen dan. Dus dan moet je van goede huizen komen. Maar als Rae het goed vind en zelft mee doet heb je mijn zegen ook.


Rich Boy ft. Polow Da Don - Throw Some D's
Dit is mijn nummer van het moment. Geweldig, die vibe van Rich Boy, met die pokke kop van em en die leipe bril. En nog de hele tijd herhalen, maar toch heel dope zijn. En mijn toekomstige vrouw Keri Hilson zit in de vid dus dat is weer oke.


Cherish - Unappreciated
De laatste voor vandaag. Al weer een paar weekjes ouder. Maar stel je toch voor je hebt een vriendin en ze heeft 3 zussen die net zo lekker zijn. Good zaad bij die pappa Cherish...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Leuke rubriek, dope vids/tracks ook.

oktober 27, 2006 4:32 p.m.  

Een reactie posten

<< Home