Da Shanty: Tracks Of The Weekend Image Hosted by ImageShack.us

zondag, oktober 29, 2006

Tracks Of The Weekend

De tijd van de releases is weer aangebroken. Ieder jaar in de laatste 2 maanden stikt het van de nieuwe shit die uitkomt. Ik wordt dan ook weer overladen met singles vandaar dat ik vandaag alvast een post doe.
Oke en ik vind dat als ik nog langer wacht met deze tracks, iedereen ze al ergens anders vandaan heeft gehaald en dat kan natuurlijk niet ;).

Ik heb vernomen dat deze track eerst Devil Sings zou heten en in dat geval is ie geproduceerd door Jonathan "JR" Rotem, maar dat weet ik dus niet zeker. Game komt op de sentimentele tip en vertelt over de situatie met Dre. Busta doet ook een verse waarin hij een beetje al negociator optreedt.

Ik heb net een snippit van Nas ft. Will.I.Am - HipHop Is Dead, waar William de Thief's Theme beat helemaal flipt. Nogmaals een bewijs dat, ondanks dat de Black Eyed Peas complete sell-outs zijn, Will.I.Am een briljante producer is. Ook deze track is kapot ill. Het dikste wat ik tot nu toe heb gehoord van het nieuwe Game album.

Just Blaze is een bawz. Ik las allemaal negatieve opmerkingen over deze track, maar ik dig em zeker wel. Nas en Game komen oké, Marsha zing sweet en Just Blaze gooit het na 5 minuten over een andere boeg door er nog 4 minuten lang (!!!) een koor in te gooien en Marsha laat adlibben. Creativiteit noemen wij bij DaShanty dat. En dat wordt gewaardeerd.

Mijn favoriete track van het Busta album komt hier in de remix. Het is goed om te horen dan M.O.P. wel nog correct komt, sinds ze bij G-Unit zitten. Ook Nas komt weer lekker. Papoose valt wat tegen, maar over het geheel ben ik een posse-cut fan en zal deze remix vaak genoeg draaien.

Ik had deze track al in een wacke radio rip, maar vond em toen al heel dope. Nu ik gisteren dat nieuwe Jim Jones album binnen haalde, heb ik meteen deze track gezocht en hij knalt. Dikke shit van Jimmy en rest van de Dipset Byrdgang Mafia Purple City Crew, of hoe ze zich tegenwoordig ook noemen.

Na de vid die ik vorige week het gepost, nu ook de track. Nykro en ik vinden em lekker. Hij doet.

T.I. trekt 2 homies en 2 sterren uit het zuiden uit de kast (no homo) en poept er zo even een remix uit voor zijn nieuwe single Top Back. B.G, wat toch een van mijn favoriete Dirty South rapppers is maakt het nummer compleet voor me.

Pimp en Bun komen weer correct op een nieuwe track van hun soon-to-be-released dubbelalbum Return Of The Thrill. Helaas is de track edited, en dat zo ik niet zo snel posten, maar hier valt het bijna niet op, dus wou ik jullie deze shit niet weerhouden.