Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, januari 03, 2007

Tracks Of The Day

Ook ik ben in 2007 weer present op DaShanty. Ik heb even een kleine break gehad zo rond kerst en oud & nieuw, maar nu pak ik de draad weer op.

Dope nieuwe track van Chamillionaire. Hij stond op z'n Messiah Pt. 2 Mixtape, waar ook al de eerder gepostte Ridin Overseas op stond. De track knalt echt lekker.
The Underdogs zijn toch echt wel baas. Weer zo'n nummer waarvan ik de uitvoerend artiest niet ken. Maar het klinkt allemaal heel netjes.
Hell Razah komt 20 February met een nieuw album, The Renaissance Child. Naast Talib en Viktor Vaughn (aka MF Doom) zullen ook Ras Kass, Killah Priest en Tragedy Khadafi op de LP verschijnen. Wat overigens wel dope is aan deze track, is dat de gebruikte sample dezelfde is die Will.I.Am gebruikte voor Justin's Damn Girl. Ik heb alleen het origineel nog niet weten te achterhalen.
Lekker nummer weer van Jovan Dais. Dit maal geen R-Les, maar een T-Town productie. En zo blijft het duitse aandeel gehandhaafd.
Deze nieuwe track van Paul Wall lekte vlak voor de jaarwisseling, maar komt pas in 2007 uit. Namelijk op het album Get Money, Stay True. Het zal ook nog wel ff duren, want voorlopig staat de release datum gepland ergens in Juni. Maar er is al het een en ander bekend over wie er meewerken aan het album. Zo kunnen we producties verwachten van Mannie Fresh, Scott Storch en de heetste producer van 2006, Timbaland. Onder de featurings zitten o.a. T.I., Snoop, LL Cool J, Fat Joe en Three 6 Mafia. Genoeg om naar uit te kijken. Dus check die preview!
The Pack heeft inmiddels iets van een album (9 tracks ofzo) gedropt, maar wij hebben al bijna alle tracks ervan gepost. Deze bleef nog over. De productie lijkt me van groupmember Young L. Hij produceerde ook al Vans, en deze lijkt er qua beat toch wel een beetje veel op.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

daron getcher - like me! heeeel vet

januari 04, 2007 4:05 p.m.  

Een reactie posten

<< Home