Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, maart 13, 2007

Tracks Of The Day

Ik ga ook maar weer eens wat posten, aangezien ik sinds vorige week dinsdag niets nieuws meer heb gebracht. Gelukkig heeft Nykro wel zijn best gedaan zodat jullie niet helemaal met lege handen zaten.
Eigenlijk zou dit de eerste singel van Willie The Kid's album worden, maar aangezien DJ Drama net opgepakt was door de FBI vanwege het illegaal verspreiden van mixtape was het refreintje "Feds Takin' Pictures" erg toepasselijk. Op de beat horen we DMX-oud-gediende Dame Grease weer eens voorbij komen.

Geen officiele remix of versie, maar een promo ter promotie van MH's nieuwe album. En omdat ie zo lekker is post ik em.

Sean geeft zijn eigen twist aan de Ice-T klassieker en doet dit best lekker. Maar wat wil je als je The Game én Rick Ross op je eerste street-single hebt staat. Meer street kan het bijna niet.

Eigenlijk een Timbaland Xclusive en Nykro's ding, maar omdat de beat het zelfde blijft post ik em. Ik vind het wel dope dat het concept is gebleven het echt een conversation vormt tussen de 3.
PS: Vanaf heden naast de Timbaland en The Runners Xclusives ook Polow Da Don Xclusives

De knaller van vandaag. Ik voel deze track echt ernstig. Dikke shit en kan niet wacht op het album met dezelfde titel.