Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, maart 14, 2007

Tracks Of The Day

Vandaag heb ik wat minder nieuws..het zijn vooral de albums die uitkomen en de meeste dope shit daarvan hebben we way-back natuurlijk al gepost ;).

Na die promo van gisteren nu wel een echte remix...MIMS takes it all the way to Jamaica met oud gediende (Baby) Cham en de pioneer Junior Reid. Net als bij het origineel zitten hier ook verschillende oudere beats in verwerkt, alleen niet van hip-hop tracks, maar van echte Dancehall classics. Dope gedaan.

Weer een leftover van de Fishscale/More Fish albums. Deze klinkt dope en zoals gewoonlijk bij Ghost is het vrij onduidelijk waar het nu precies om gaat.

Ik vond Joe altijd een redelijk pannekoek, maar ik moet zeggen wat ik de laatste tijd van hem hoor klinkt erg sweet. Deze track is ook weer top, ondanks de niet zo briljante kwaliteit.

Over de rap-kwaliteiten van Mike Jones valt te twisten, maar de beat keuze is vaak niet te haten....zo ook hier niet. Erg dikke shit.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

erge tracks wederom. you keep me coming back :P

maart 15, 2007 4:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

joe budden is the truth

maart 15, 2007 4:56 p.m.  

Een reactie posten

<< Home