Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, maart 15, 2007

Tracks Of The Day

De Tracks....


Een nieuw Next Selection dingetje. Best een aardige track, maar ik merk nu al dat hij snel gaat vervelen denk ik. Maar toch heeft het nummer wel iets.


The Weatherman LP is gelekt! En wat een dope album is het zeg. Deze track zegt voor mij alles. Die heerlijke Alchemist beat killt het al helemaal! En dan nog Evidence en Phonte (Little Brother) die dope komen. Killer!!


Lekkere track van Jazze Phizzle!! Die dope Dirty South stylo, en dat is met de aankomende-zomer-vibe erg lekker!



De official remix van Young Jeezy's I Love It! Ik heb geen idee hoelang de track al uit is eigenlijk, maar dat boit niet echt, want deze is dikker dan dik!


Afkomstig van het Definitive Swim album (wat een gratis album is). Het is een album met unreleased materiaal van het Definitive Jux Label. En deze track is gewoon enorm in m'n hoofd gaan zitten de laatste dagen. Dus ik dacht ik post hem maar even, anders kan ik niet slapen enzo...


9 Comments:

Blogger Triple P said...

Dope bloggie boys!

Trippel

maart 15, 2007 10:42 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey dudes.. keep it up bros.

Mooie nummers weer.

Maareh ik merk wel dat jullie de laatste tijd toch wel iets later met nieuwe nummers komen. Dat nummertje van Chantelle had ik al een week gelden van Emule af gehaald.

Maar goed, toch great work.

Ooh jah we want more NextSeletion!! :)

maart 16, 2007 12:24 a.m.  
Blogger Nykro said...

@ Anonymous

Ja dat gebeurd wel eens. We blijven natuurlijk proberen om altijd de de eerste te zijn, maar dat is vrijwel onmogelijk. En ja, zelfs wij lopen afentoe een weekje achter.

maart 16, 2007 1:39 a.m.  
Blogger Seven30 said...

Het is vaak niet zo dat we de track nog niet hebben, maar het probleem dat we te veel tracks hebben om te posten en een selectie moeten maken...
Dan blijft er wel eens wat liggen.

maart 16, 2007 8:34 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

uhuh..die aesap track is ziek man shit... can em niet van de repeat mode krijgen hehe

lauw lauw

big up to ya'lls page

maart 17, 2007 12:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

die nieuwe kempi tracks zijn dik
beter dat jullie ze ook droppen

maart 17, 2007 4:24 p.m.  
Blogger Seven30 said...

We droppen geen NL tracks...alleen met toestemming van de artists zelf...Die boys verdienen als zo weinig dan gaan we dat niet nog verder verneuken door hun tracks te posten...

maart 19, 2007 8:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

damn, die tracks van timbaland voor shock value zijn gewoon de bom....check spinemagazine

maart 19, 2007 10:23 p.m.  
Blogger Nykro said...

Morgen komt er een nieuwe Timbo Exclusive met nieuwe Timbo's en Danja tracks!

maart 19, 2007 11:01 p.m.  

Een reactie posten

<< Home