Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, mei 29, 2007

Tracks Of The Day

En verder natuurlijk heb ik ook nog de dagelijkse dosis lekkere shit. Morgen helaas geen stash van mij, want ik moet morgenavond weg, maar ik heb jullie al weer genoeg verwend.

Deze twee pappies uit Orlando komen met een nieuw album. In NL zijn ze nooit echt doorgebroken maar in de VS waren ze redelijk Big. Runners' R&B Protegé KC zorgt voor een leuk refreintje.

Flink wat gasten op die remix van The Alliace. Persoonlijk vind ik het 1 van de vele Dirty South groupjes, maar een posse cut sla ik nooit af.

The Summer Jam Preview zoals Swizz het noemt. Samen met Cassidy en Fabolous rocken ze de instrumental van T.I... Is it a Bird, It's a Plane, It's a Superamerica (That's a Ferrari)

Foxy heeft een nieuw label en dus ook meteen nieuwe labelmates. En die doen mee op deze nieuwe track. Het lang verwachte album Black Roses, schijnt er spoedig aan te komen.

Ook N.O.R.E is net Foxy van Def Jam gedropt. Nog geen label voor hem, hij blijft liever Free Agent. Deze track is wel weer typisch Nore.

Nog meer Triple 6, nu met collega's Cruck-schreeuwen Kleine Sjon die weer een hoogstandje drop met de line: "Whtcha Starin' At, I Ain't A Mirror" LOL...

Remix van Mario's nieuwe single. Het album Go komt er snel aan en doet mij hopen op meer van dit lekkers.

De D-Blcok Rookie doet het nu eens zonder zijn maten van The LOX. Niet heel geweldig, maar wel redelijk catchy.

Deze track is dik. Een beat van Lil' Jon die je niet niet bij hem vindt passen maar die wel heel dik klinkt. En Rhyme is een baws.

Waar blijft dat fucking UGK album nu?