Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, mei 16, 2007

Tracks Of The Day

En als je dacht dat het gisteren feest was, nou dan is het vandaag echt een celabration. Nothing but bangers.

Normaal mag Nykro de Timbaland Xclusives doen, maar ik kon deze niet laten. De beat is een beetje geflipt maar lijkt toch veel op het origineel, echter op Akon na doen er alleen maar nieuwe mensen met, met een R.Kelly als uitschieter.

Je zult het niet geloven maar ik zag de clip net TMF. Het schijnt een origineel van The Smiths te zijn, maar voor het album van Marc Ronson is het gecoverd, net als de rest van het album, waar ondermeer ook Amy Winehouse en Ol' Dirty Bastard op meedoen.

De eerste release van Kanye's derde album. En wat een knaller. Als het hele album zo is, is het weer classic material.

Focus is niet alleen bezig met onze eigen Salah Edin, maar ook in de US doet hij zijn dingetje. Zo ook deze track Weekend.

R-Les dropt weer een lekkere track. Zijn productie skills zijn nog altijd doper dan zijn zangkwaliteiten maar dat mag de pret dit keer niet drukken.

Na gisteren The People te hebben gedropt komen we vandaag met The Game. Deze vind ik misschien nog wel doper. Ook bij het aankomende Common album heb ik grote verwachtingen. Beter klinkt veel als de 2 tracks die we deze week hebben gepost.

Ik weet nog steeds niet of ik officiele remixen aan het droppen ben, maar het klinkt allemaal wel dope. T-Pain staat boven aan in de Billboard charts met deze track dus ik ben niet de enige die em wel dope vindt.

De kerel die door T-Pain van de nummer 1 spot is verwijderd is niemand minder dan Robin Thicke. Om weer bovenaan te komen is dit zijn nieuwe single met in de remix versie een gastoptreden van Queen Mary.

9 Comments:

Blogger Unknown said...

dat is pas lekker, na 12 uur gewerkt te hebben, relaxte muziek luisteren, jammer dat die nummer van kanye west niet geopend kan.
dank voor die mooie nummers vriend;)

mei 16, 2007 11:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

styles p link klopt ook niet

PEACE

mei 17, 2007 3:45 p.m.  
Blogger Seven30 said...

Ik heb die link gefixt...

Het is iedere keer het zelfde grapje wat Blogger me flikt, moet even kijken hoe ik dat ga oplossen..

Die SP track komt er aan..

mei 17, 2007 8:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

respect voor de posts
voor de styles p song die had ik ook al geupload hier is hij. seven30 je kan hem ook gewoon als link in je blogspot editten als je wilt
http://www.zshare.net/audio/holdon-mp3-ynv.html

over die khaled song. die is niet door timbaland geproduceerd maar door Danjahandz

mei 18, 2007 8:10 p.m.  
Blogger Nykro said...

bedankt voor je bijdrage @ anoniem
wat betreft die khaled track, zoals je kan lezen staat er achter dat de productie door Danja is gedaan. Maar normaal gesproken doe ik de Timbo Exclusives-post. Daarin heb ik de tegenwoordig ook Danja bij betrokken omdat veel tracks samenwerkingen zijn. Dus het klopt verder toch wel ;)

mei 18, 2007 9:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb een vraagje!
ik zie dat jullie al meer dan 70000 bezoekers hebben.. hoe hebben jullie dat voorelkaar gekregen.. ik heb ook een site www.jerevan.bravehost.com en ik wil graag ook bezoekers trekken.. als trouwe fan van dashanty vraag ik jullie om advies, danku

mei 19, 2007 8:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

misschien omdat je alleen tracks van armeense artists dropt?

mei 21, 2007 12:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ja dat wilde ik ook net zeggen er staan alleen maar armeinse liedjes op,

mei 21, 2007 2:49 p.m.  
Blogger Nykro said...

Ten eerste wat de 2 comments boven mij al zeggen. Als de inhoud van je blog veel mensen aanspreekt gaat het natuurlijk wel wat makkelijker.

Ten tweede, overal links naar je blog achterlaten werkt ook enorm. En dan vooral op de plaatsen waar mensen zitten die geintresseerd in je blog kunnen zijn.

Succes!

mei 21, 2007 7:53 p.m.  

Een reactie posten

<< Home