Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, mei 23, 2007

Tracks Of The Day

We gaat gewoon op de zelfde tour door als gisteren. Zoals Khaled al riep: We Taking Over...One City At A Time

Bounty was een van de eerste Dancehall DJ die veel dingetje met rappers ging doen. Ik kan me die extreme dramatisch opera-achtige track met The Fugees nog wel herinneren. Dit keer is het een van mijn favo MC's Cormega die een guestappearance verzorgt.

Ik las van de week een stukje dat de Neptunes bezig waren met invloeden uit de in de VS bekende Baltimore House Sound. Er zouden flink wat van deze tracks uitkomen en deze Twista track is daar de eerste van. Ik vind het nog dope ook. Eindelijk weer iets vernieuwends van Pharrell & Chad.

Megan is ook 1 van de artiesten die de R&B side van Def Jam moet gaan laten boomen. Ne-Yo en Rihanna zijn al zover. De volgende stap is aan Megan Rochell & Sterling Simms. Deze track heeft geen Darkchild, met wie Megan veel doet, maar een R-Les beat, maar dat klinkt ook niet verkeerd.

Het Origineel van deze track hield het 3 minuten vol en toen was hij al verwijderd. Hopelijk blijft de Remix langer. De Jeezy-achtige adlibs worden nu aangevuld met een volledige verse. Kanye doet het zelfde trucje, wat me een beetje doet afvragen hoe officieel deze track is.

Ik hoor een Scarface sampletje...
Benzine komt met nieuwe muziek, schijnbaar geschreven door Fat Joe. Wat wel zeker is is Cool-N-Dre de beat hebben gefixt en die klinkt wel aardig. Een superster zal Benzino helaas nooit worden.

Unk is toch echt wel de ontdekking van 2007. Een beetje de Fat Man Scoop van de Dirty South. Aanstekelijk is het zeker vandaar dat ook Baby D zijn hulp in roept.

Het laatste wat ik vandaag drop is van Streetz. Veel kan ik er niet over zeggen, behalve dat het een echte Dirty South is. Check het zelf maar.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

is het mogelijk om "Let the beast out" van Stat Quo te posten? met eeuwige dank, dank ik u

mei 24, 2007 9:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Home