Da Shanty: Timbo Xclusives XXXVI Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, mei 24, 2007

Timbo Xclusives XXXVI

Rihanna's album Good Girl Gone Bad is inmiddels op het net overal te verkrijgen terwijl de officiele release nog even op zich laat wachten. Op het album staan 3 Timbo's, waarvan ik Lemme Get That een erg typische Rihanna track vind. Sell Me Candy is er eentje uit het straatje Furtado/Timberlake die erg in je hoofd lijkt te blijven hangen. Rehab is niet enorm speciale productie, pas als de drums er in komen hoor je dat Timbo aan de knoppen zat.

Rihanna - Lemme Get That (prod by Timbaland)




De volgende Timbo-track is er een die ik al even op m'n schijf had staan. Maar aangezien er weinig over te vinden was, wist ik niet zeker of het een Timbaland-dingetje was. Inmiddels heb ik de bevestiging wel. En al had Timothy de beat niet gedaan, dan was het nog een dope track.



Van Timbaland naar Danja, want daar heb ik ook nog 2 tracks van. De eerste is van Natasha Bedingfield. Hij is afkomstig van haar album N.B. en is overduidelijk van Danja's hand. Het refrein is overigens ernstig catchy.



Van Wyld Money kunnen we binnekort veel Danja-tracks verwachten aangezien er een volledig album aankomt van Wyld met Danja-beats. Meer info volgt zodra ik meer heb.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hoi hier sjonnie uit den haag weer tijd geleden
ik moet jullie wel zeggen dat ik het erg tof vind dat jullie ook zo veel van onze timbo houden en alles wat hij uitbrengt en wie hij ook met zich meebrengt alles is dope soms wat vreemd soms wat raar maar altijd lekker hahahha
heb altij dhet gevoel in het dagelijkse leven dat bijna niemand hem kent wat hij doet of wie hij si maar dat geef niet want als ik weer op jullie site kom dan voel ik iets dat connect met een echt timbo fan altijd fijn als iemand anders zijn muziek wardeerd hopelijk blijven julli ehet zo doen zo als jullie het doen
dus heel erg bedankt om de wereld t elaten weten dat timbo the king is thanks dus bij ga zo door en maak ons nog blijer met de laatste releasen van timbo en zijn x-men crew groetjes van sonnie aka ronnie uit den haag laters ow ja lekker stil he rond piano man als je begrijp wie en wat ik bedoel hahahha snor snor take it one day at the time hahahha

mei 28, 2007 3:10 a.m.  

Een reactie posten

<< Home