Da Shanty: Timbo Xclusives XXXV Image Hosted by ImageShack.us

maandag, mei 07, 2007

Timbo Xclusives XXXV

We beginnen deze week met de Timbo's die je nog te goed hebt van me, want er zijn er afgelopen week weer een paar bij gekomen.

Na 'Earth Intruders' heb ik vandaag de 2 andere Timbaland-producties van Björk's album Volta. Nou ben ik geen fan van Björk, maar wel van Timbo. Het resultaat is dan ook precies wat ik ervan verwacht. 'Earth Intruders' vond ik wel dope, na meerdere keren luisteren. De track 'Hope' doet me erg weinig. Zowel de productie als de zang zelf is niet voor mij gemaakt. Gelukkig heb je dan de track 'Innocence' nog. De beat alleen al klaart de boel, maar ook Björk's zang klinkt hier lekker op.





'Anonymous' was al een dope track van Bobby Valentino. Maar op Special Occasion staan nog een lekkere Timbo. De productie is in de stijl zoals je die bij een Bobby V-track kan verwachten, de hook is vrij catchy en Luda doet ook nog eens mee om het af te maken. Deze ingredienten zorgen voor een erg lekkere track.



Eigenlijk wou ik wachten met het posten van dit nummer totdat een betere versie beschikbaar was, maar het kan ook geen kwaad verder. Dope nieuwe shit van Sisqo, en dat is alweer even geleden. Hopelijk is dit nog een promo-versie en knalt de officiele release nog harder. Alhoewel hij nu al vrij dik is.

En deze kwam ik net nog tegen. Dit wordt de volgende single van Timbo's album Shock Value. Voor de video is een extra verse van Sebastian toegevoegd, en de breakdown is ook niet zoals op het album. Ik moet zeggen dat ik het einde wel doper vindt dan het origineel, maar de featuring van Sebastian voegt niet veel toe.

Timbaland ft. Keri Hilson, D.O.E. & Sebastian - The Way I Are (Video Edit) (myspace-rip) (RE-UP!)

9 Comments:

Blogger Unknown said...

hey man ik vind deze site echt top. ik wilde allang al een reactie geven maar zie nu pas dat het kan, ik ben altijd zo geconcentreerd op die links dat ik nie zag dat je ook commentaar kan geven. in ieder geval thanks voor die master nummers. peace

mei 07, 2007 11:20 p.m.  
Blogger Seven30 said...

Thanx voor de props Ilyas...

We hebben tegenwoordig ook een hyve voor alle Dashanty fans...

spread da word...

mei 07, 2007 11:27 p.m.  
Blogger Seven30 said...

http://dashanty.hyves.nl

mei 07, 2007 11:28 p.m.  
Blogger Unknown said...

ja geen dank.:) ow zelf heb k geen hyves ID maar ik zal t proberen te bekijke. heb respect vo je vriend.
gr

mei 08, 2007 6:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik kijk wel uit naar al die hiphop tracks die belooft zijn vorige week please send them in

mei 08, 2007 10:35 p.m.  
Blogger Nykro said...

O die gaan komen, mark my words!

mei 08, 2007 11:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey gasten ga vooral zo door ...heel dope wat jullie doen, maar kunnen jullie de Timbo's nog re-uppen?
alvast bedankt man

mei 09, 2007 6:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

de tracks zijn echt lekkerr

mei 09, 2007 11:16 p.m.  
Blogger Unknown said...

hey, ben benieuwd wanneer er nieuwe tracks komen, ;)

mei 13, 2007 1:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home