Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

maandag, januari 08, 2007

Tracks Of The Day

Een beetje een late post vandaag, maar ik moest eerst wat lekkers uitzoeken voor jullie. En dat kost nou eenmaal meer tijd dan ik altijd denk.

De nieuwe single van Kanye's protegé Consequence. Hele dikke shit naar mijn mening.
Dope nieuwe track van who? Mike Joooones dus. De track is afkomstig van het album American Dream, dat in April uit moet komen.
The official remix met niemand minder dan Nas. Op de verse van Nas na is de track niet veel anders dan het origineel.
Toch nog een track van The Pack. Wederom leuk voor in de clubscene, maar ik hoop dat ze binnekort weer eens met een originele beat komen.
Overal zegt men dat het een Dr. Dre productie is, maar mijn bronnen vertellen mij dat het toch Vitamin D moet zijn. In february weten we het zeker, want dan komt het album Buck The World uit.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

request time !!!
*Blaq Poet - hood Crazy (prod.by Primo)
*Wordsmith ft. St.Laz - Supremacy
*Dramills - If I talk about?
*TalibKweli ft. Madlib - over the counter
if u could get one of these, that would be cool man, respect!!!

januari 09, 2007 2:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

http://www.spinemagazine.com/music/january/blakpoet/hoodcrazy.mp3

januari 09, 2007 2:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home