Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, januari 09, 2007

Tracks Of The Day

Eindelijk een normale week. Geen feestdagen meer, gewoon same old..dus ook same old updates, iedere dag als het meezit deze week. En voor vandaag deze bunch.

What It Do is niet alleen Paul Wall's slogan maar ook Rich Boy komt er mee weg. Deze track is niet zo dope als Throw Some D's, maar kan er zeker mee door en heeft een beetje een Timbaland vibe. Maar zover ik weet heeft Timbo deze beat niet gedaan. En aangezien Polow Da Don voorheen in Tim's production team zat en Polow ook Throw Some D's heeft gedaan, gok ik dat hij erachter zit.

Dikke track van DPG waarbij Busta helemaal los gaat tijdens het refrein. Ik voel het wel.

Lamont is nieuwe revelatie in het westen van de USA. De beat klinkt er alsof Dre em gemaakt heeft en dat zou goed kunnen aangezien Bishop getekend heeft bij Aftermath. Ik ben benieuwd of er net zo'n hype omheen komt als bij The Game.

Ik ben niet zo down met Olivia. Oke als ze in mijn bed lag zou ik haar er niet uit trappen maar verder ben ik er niet kapot van. Ik weet dan ook niet of dit een hele nieuwe track is. Voor de liefhebbers zal ik maar zeggen.

Normaal zijn we niet snel van de NL tracks alleen als we toestemming hebben, maar aangezien Reverse het op zijn eigen blog had gezet zal het wel geen probleem zijn. En ik vind het eigenlijk best een dikke track.

Weer een producer die de achter de knoppen vandaan komt. 7 gaat helemaal op de Prince toer en ik weet niet of ik dat na 20 jaar nog een keer trek. We zien wel wat er van komt.

Rob G is niet de hardcore/hardstyle man die hier bekend is. Rob is ook een latino MC. Hij komt uit Houston en heeft stadsgenoten Slim Thug en legend Lil' Keke meegenomen voor de ondersteuning op deze remix.