Da Shanty: Timbo Xclusives XXXIV Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, april 19, 2007

Timbo Xclusives XXXIV

Eindelijk weer back in business en meteen een erg late post. Ik moest namelijk eerst even kijken hoe BS Weert Rotterdam uit de play-offs van de basketballcompetitie geknikkerd heeft.

M'n eerste post is er ook meteen eentje met 2 Timbo's die al even uit zijn. Zo heb ik de Björk track die Timbaland heeft geproduceerd voor het album Volta. Maar dit nummer zal hoogstwaarschijnlijk niet op het album terug te vinden zijn.


De andere track is die van Fabolous. Deze komt wel 100% zeker op z'n album From Nothin' To Somethin'. Het wordt ook meteen de eerste officiele single, nadat eerder Change Up en Diamonds daarvoor in aanmerking kwamen en dat lijkt me een prima keuze.


Tenslotte heb ik nog de officiele remix van Timbaland's Give It To Me. Het is eigenlijk gewoon een nieuwe track, want er is niet al te veel overgebleven van het erg dope origineel. Maar ik kan het prima waarderen.